Το Ultrex σε συνεργασία µε την Initiative επέλεξαν το Novasports.gr και συγκεκριμένα την ειδική ενότητα που δημιουργήθηκε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπάσκετ, προκειμένου να επικοινωνήσουν το Νο1* ανδρικό σαμπουάν στον κόσµο.

Μέσα από ένα πλούσιο, καθημερινό αφιέρωμα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μπάσκετ, με άμεση και έγκυρη ενημέρωση στο Novasports.gr, το Ultrex, κατάφερε να επικοινωνήσει σε ένα στοχευμένο κοινό, εξασφαλίζοντας έντονη προβολή  και maximum awareness.

Οι επισκέπτες εκτέθηκαν στην επικοινωνία πάνω από πέντε φορές εξασφαλίζοντας την ενίσχυση του brand awareness ενώ η αποτελεσματικότητα της καµπάνιας στο αφιέρωμα ξεπέρασε το 0,45% CTR!

* Στοιχεία Πωλήσεων σε όγκο-αξία σύνολο αγοράς, μετρήσεις Nielsen (περίοδος 12 μηνών λήγουσα 08/2018). Χωρίς ορατές νιφάδες, με συχνή χρήση.