Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο και ο Αλ Πατσίνο μπορεί να έχουν τρία Όσκαρ συνολικά, όμως δεν είναι οι βραβεύσεις του Χόλιγουντ που τους ενώνουν.
Οι δύο εμβληματικοί ηθοποιοί, Ντε Νίρο (82 ετών) και Πατσίνο (85 ετών), γιορτάζουν πάνω από 50 χρόνια φιλίας μέσα από τη νέα χειμερινή καμπάνια της Moncler με τίτλο «Warmer Together». Η καμπάνια, που κυκλοφόρησε στις 15 Οκτωβρίου, παρουσιάζει τους δύο φίλους σε ασπρόμαυρη φωτογράφιση με τα χαρακτηριστικά μπουφάν της πολυτελούς φίρμας, σε ένα σκηνικό που υμνεί τη «σύνδεση και τη ζεστασιά της ανθρώπινης σχέσης», όπως αναφέρει το δελτίο Τύπου.
Στις εικόνες, ο Πατσίνο και ο Ντε Νίρο χαμογελούν ο ένας στον άλλον, καθισμένοι δίπλα δίπλα σε ένα τραπέζι, ντυμένοι με τα iconic μπουφάν της Moncler. Η φωτογράφιση έγινε στη Νέα Υόρκη από τον διάσημο φωτογράφο Πλάτον, ενώ η καμπάνια περιλαμβάνει και μικρά φιλμ που εξερευνούν θέματα όπως η φιλία, ο σεβασμός, η αλήθεια και η συναισθηματική ζεστασιά.
«Η ζεστασιά δεν έχει να κάνει με το εξωτερικό. Έχει να κάνει με ό,τι συμβαίνει μέσα μας», λέει ο Ντε Νίρο σε ένα απόσπασμα από την καμπάνια. «Η ζεστασιά», τονίζουν οι δύο άνδρες, «έρχεται από τις βόλτες και τις συζητήσεις, από τις κοινές στιγμές». Και, όπως συμπληρώνει ο Πατσίνο, «η φιλία είναι το σπουδαιότερο πράγμα που μπορεί να έχεις. Οι φίλοι είναι οι άνθρωποι με τους οποίους μοιράζεσαι τον ίδιο κόσμο. Υπάρχει μια έμφυτη εμπιστοσύνη και μια κοινή κατανόηση της ζωής».
Όπως αναφέρει το People, ο πρόεδρος και CEO της Moncler, Ρέμο Ρουφίνι, δήλωσε σχετικά: «Μέσα από την ιστορία της φιλίας τους, ο Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εκφράζουν απόλυτα ό,τι αντιπροσωπεύει η Moncler: στοργή, ζεστασιά και την πεποίθηση ότι όλοι είμαστε καλύτεροι και πιο ζεστοί μαζί».
Η φιλία τους προϋπήρχε της πρώτης τους κινηματογραφικής συνεργασίας στο «The Godfather: Part II». Σε συνέντευξή του το 2019, με αφορμή την ταινία «The Irishman», ο Αλ Πατσίνο είχε πει στο GQ: «Μαζευόμαστε πού και πού. Υπάρχει εμπιστοσύνη. Το νιώθεις απλώς. Καταλαβαίνουμε αυτό το πράγμα μαζί λίγο καλύτερα. Πηγαίνεις σ’ εκείνον για να πάρεις feedback. Μιλάμε για τα πάντα».
Ο Αλ Πατσίνο θυμήθηκε μάλιστα την πρώτη φορά που είδε τον Ντε Νίρο: «Απίστευτο. Τον είδα και σκέφτηκα “Ουάου, έχει απίστευτη αύρα”. Δεν έκανε τίποτα, απλώς περπατούσε. Ήταν ο Μπομπ. Αλλά κάτι ένιωθες από εκείνον».
Στην καμπάνια της Moncler, ο Αλ Πατσίνο αποκαλεί τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο «πολύ καλό φίλο μου», υπενθυμίζοντας στο κοινό ότι «το κάνουμε αυτό εδώ και πολύ καιρό». «Προσπαθούμε να φέρουμε στην επιφάνεια χαρακτήρες και ιστορίες που να μπορείς να κατανοήσεις και να σχετιστείς μαζί τους», λέει ο Αλ Πατσίνο. «Λες μια ιστορία».