Περισσότερα από 100 τηλεφωνήματα δέχτηκε χθες το κέντρο εξυπηρέτησης και στήριξης δικαστικών αντιπροσώπων που τέθηκε για πρώτη φορά φέτος σε λειτουργία από τον Δικηγορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης.

Το πρώτο τηλεφώνημα έγινε στις 10:15 το πρωί της Κυριακής από δικαστικό αντιπρόσωπο εκλογικού τμήματος της Κέρκυρας και το τελευταίο στις 21:50 από δικαστικό αντιπρόσωπο που διορίστηκε σε εκλογικό τμήμα της Ορεστιάδας.

Τα περισσότερα τηλεφωνήματα έγιναν από νεαρούς δικαστικούς αντιπροσώπους χωρίς προηγούμενη εμπειρία, οι οποίοι ζητούσαν πληροφορίες και διευκρινίσεις για τη διαδικασία αποστολής τηλεγραφημάτων, την παρουσία υποψηφίων κατά τη διαδικασία της καταμέτρησης και τη δυνατότητα αλλοδαπών να ψηφίζουν.

Η τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργήσει και στο δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών, την ερχόμενη Κυριακή.