Μια… παράπλευρη συνέπεια φαίνεται ότι δημιούργησε η κρίση του κορονοϊού στις ΗΠΑ, καθώς οι τιμές στα εστιατόρια πήραν ένα «καπέλο» εξαιτίας της πανδημίας, κάτι που δεν πέρασε απαρατήρητο από κάποιους πελάτες. Γεγονός που φρόντισαν να αναδείξουν μέσω social media, με αποτέλεσμα να προκληθεί ένα κύμα αντιδράσεων.

Ένας πελάτης ανάρτησε πρόσφατα μια φωτογραφία της απόδειξης που έδειχνε επιπλέον χρέωση 2,19 δολάρια «λόγω κορονοϊου», όπως έγραφε. Στη λεζάντα της φωτογραφίας από το απόκομμα του εστιατορίου Kiko Japanese Steakhouse και Sushi Lounge στο Μιζούρι, έγραφε: «Συγνώμη… τι; Επιβάρυνση κορονοϊού;».

Στα social media το γεγονός πήρε άμεσα διαστάσεις, με τους χρήστες του Twitter να αρχίζουν να τα βάζουν με το εστιατόριο και τους ιδιοκτήτες του. Αυτό ανάγκασε τη διοίκηση του καταστήματος να πάρει θέση μέσω ανάρτησης στο Facebook, ζητώντας από τον κόσμο να σταματήσει να ενοχλεί τους εργαζόμενους.

Όπως σημείωσαν στην επεξήγηση, η επιβάρυνση εφαρμόστηκε λόγω της αύξησης της τιμής του κρέατος και των πουλερικών, κάτι που προκλήθηκε από τον ιό. «Σας παρακαλούμε, καταλάβετε ότι δεν το κάνουμε για να επωφεληθούμε από εσάς» τονίζεται -μεταξύ άλλων- στο κείμενο που ανάρτησαν.

Πάντως, μετά τον σάλο που προκλήθηκε, το εστιατόριο αποφάσισε να αφαιρέσει την επιπλέον χρέωση και θα αυξήσει τις τιμές σε όλο τον κατάλογο. Ωστόσο πρόσθεσε πως θα προσφέρει «πολύ καλές προσφορές» ώστε οι πελάτες να «απολαύσουν το γεύμα μας με χαμηλό κόστος».

«Αποφασίσαμε να προσθέσουμε την επιβάρυνση 5%, για να βοηθήσουμε στην κάλυψη της τεράστιας αύξησης του κόστους στο βόειο κρέας», δήλωσε ο ιδιοκτήτης, Μπράιαν Στακ, στην Today. Και πρόσθεσε: «Το εξετάσαμε ως έναν τρόπο για να καλύψουμε αυτό το κόστος, διανέμοντας το 5% σε ολόκληρο το μενού. Μια μικρή χρέωση σε όλους ήταν καλύτερη από μια τεράστια αύξηση σε τμήμα του μενού».

Σημειώνεται ότι το εστιατόριο εξυπηρετεί το κοινό του αυτό το διάστημα μόνο μέσω drive in παραλαβής. Επίσης, μετά τον σάλο που προκλήθηκε, αποφασίστηκε να αφαιρεθεί η επιπλέον χρέωση.