Η συμπτωματική γνωριμία που γέννησε μια ιδέα εκατομμυρίων

Ένας άνθρωπος που απολύθηκε 9 φορές πουλά πλέον πάνω από 1 εκατ. προϊόντα ομορφιάς τον χρόνο


ΚΟΣΜΟΣ
7:51
20/01/2020
Η συμπτωματική γνωριμία που γέννησε μια ιδέα εκατομμυρίων
loading

Η ιστορία του ξεκινά το 2013 σε ένα αεροδρόμιο, όταν έψαχνε να πάρει δώρο στην καλή του ένα καλλυντικό.

Κοιτάζοντας τα συστατικά στη συσκευασία, τον πλησίασε ένας άγνωστος ταξιδιώτης, κάποιος Lloyd Diamond, που ήταν συμπτωματικά δερματολόγος, και του είπε πως η ενυδατική θα έκανε τελικά περισσότερο κακό στην επιδερμίδα της συντρόφου του παρά καλό.

Ο Majid Mousavi, ένας Ολλανδός που είχε ήδη 9 απολύσεις στο ενεργητικό του, σκέφτηκε κάτι απλό: γιατί να μη φτιάξουμε ένα οργανικό προϊόν περιποίησης, ένα 100% φυσικό προϊόν;

Έτσι κάπως γεννήθηκε η Mudmasky, μια εταιρία που πουλά μάσκες προσώπου από οργανικό πηλό.

Μέσω δοκιμής και λάθους, ο Mousavi, ο οποίος δεν είχε καμία εμπειρία στον χώρο των καλλυντικών, πούλησε το 2015 κάπου 1.000 σωληνάρια από το σκεύασμά του.

Με τη βοήθεια των κοινωνικών μέσων, η Mudmasky μπήκε ξαφνικά στον χάρτη ομορφιάς του πλανήτη και γιγαντώθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη.

Πλέον πουλά πάνω από 1 εκατ. μάσκες ομορφιάς τον χρόνο (2019) και συνεχίζει να λειτουργεί με την αρχική τριάδα!

Αυτό που έκανε ο Mousavi είναι να μη χάσει την επαφή με τον δερματολόγο που συνάντησε τυχαία στο αεροδρόμιο. Από τον Diamond έμαθε όλα τα επικίνδυνα και αχρείαστα συστατικά που υπάρχουν στα σκευάσματα περιποίησης και θέλησε να το αλλάξει αυτό.

«Δεν ανακαλύψαμε εκ νέου τον τροχό», είπε στο Business Insider από το στρατηγείο της Mudmasky στην Ολλανδία, «έψαξα απλώς τρόπο να βελτιώσω ένα προϊόν που κυκλοφορούσε ήδη. Η ιδέα μου ήταν απλή: αφαίρεσε όλα τα κακά συστατικά και βάλε μέσα μόνο τα καλά. Ήταν φυσικά αφελές, καθώς το πράγμα δεν είναι τόσο απλό».

Η βοήθεια του συνιδρυτή Diamond υπήρξε καθοριστική. Μαζί έψαξαν και δοκίμασαν, κάνοντας και ξανακάνοντας λάθος. Φλέρταραν συχνά με τη χρεοκοπία, επέμειναν όμως. Το 2017 ένα βίντεο της Mudmasky έγινε ξανά συμπτωματικά viral.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Thank you so much for the incredible review and video! #Repost @jayblissy So glad I have my @mudmasky to make my skin feel revitalised!! This mask isn't cheap for £56 BUT it works wonders!! My pores are smaller and my skin is not dry or flakey during the winter anymore!! These are the main things I look for in a face mask! ------------------------------------------ ORDERING IS EASY IN OUR WEBSHOP, DON'T FORGET THE DISCOUNT CODE FOR 11% DISCOUNT, THE DISCOUNT CODE IS: instagram11 ------------------------------------------ #capslockproblems ???? #MUDMASKY #jayblissy #glossybox #glossybox_fr #glossybox_de #skincareroutine #skincaretips #bblogger #beautyblogger #naturallook #mudmask #facialmask #makeuptutorial #sephora

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη MUDMASKY® (@mudmasky) στις

Η επιτυχία αντικατοπτρίστηκε στις πωλήσεις. Από τα 1.000 σωληνάρια σε πωλήσεις του 2015 το νούμερο εκτοξεύτηκε στις 70.000 το 2017. Το 2019 έσπασαν και το φράγμα του 1 εκατομμυρίου…

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει