Ο λόγος που οι αεροπορικές δεν δίνουν αλεξίπτωτα στους επιβάτες τους

Ακόμη κι ένας εκπαιδευμένος αλεξιπτωτιστής δεν θα μπορούσε να πραγματοποιήσει πτήση από το αεροπλάνο


ΤΑΞΙΔΙTIPS
14:55
12/09/2019
Ο λόγος που οι αεροπορικές δεν δίνουν αλεξίπτωτα στους επιβάτες τους
14
loading

Είναι γνωστό τοις πάσι ότι το αεροπλάνο θεωρείται ένα από τα πιο ασφαλή μεταφορικά μέσα, ωστόσο, οι πιθανότητες επιβίωσης σε περίπτωση ατυχήματος είναι ελάχιστες.

Έτσι, θα μπορούσε ο καθένας να αναρωτηθεί γιατί οι αεροπορικές εταιρείες δεν προσφέρουν αλεξίπτωτα στους επιβάτες τους, προκειμένου να σωθούν σε περίπτωση αεροπορικού δυστυχήματος.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Conde Nast Traveler, οι επιβάτες δεν είναι εκπαιδευμένοι για να ανταποκριθούν σε κάτι τέτοιο, ούτε ως προς τη χρήση τους, ούτε ως προς την προσγείωση. Μάλιστα, ακόμη και οι έμπειροι αλεξιπτωτιστές χρειάζονται συγκεκριμένο χρόνο προετοιμασίας πριν από κάθε πτώση με αλεξίπτωτο.

Επιπλέον, οι συνθήκες μιας πτήσης με πολιτικό αεροπλάνο είναι τέτοιες που, όπως εξηγεί το άρθρο, δεν είναι κατάλληλες για μία πτώση με αλεξίπτωτο.

Πιο συγκεκριμένα, στο υψόμετρο των 35.000 ποδιών που πετούν τα αεροπλάνα –τρεις φορές μεγαλύτερο από εκείνο που επιτρέπεται για πτώση με αλεξίπτωτο– η εξωτερική θερμοκρασία ανέρχεται στους μείον 34 βαθμούς. Αν κάποιος εκτεθεί σε τόσο χαμηλή θερμοκρασία θα προκληθεί μεγάλη ζημιά στους πνεύμονές του, ενώ σχεδόν ακαριαία θα παγώσουν το στόμα, η μύτη και τα μάτια του.

Ωστόσο, όπως εξηγεί το άρθρο, ακόμη κι αν η θερμοκρασία δεν ήταν απαγορευτική, η ταχύτητα με την οποία κινείται το αεροπλάνο είναι τόσο μεγάλη, που μια πτώση με αλεξίπτωτο θεωρείται αδύνατη.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

14
σχόλια
  1. avatar Καλή μου

    Αντίο τώρα να δώσεις στον άλλο να καταλ;βγει. ......άσε τον κόσμο να φτιάχνει με το μυαλό του θεωριες

  2. avatar αεροσακος επιβατών

    θα μπορούσε να σχεδιασθεί ατομικός αερόσακος επιβατών..
    Δηλαδή με την πρόσκρουση 200+ χλμ (δεν γίνεται πρόσκρουση με μεγαλύτερη ταχύτητα) να ανοιγει και να προστατεύει ζωτικά όργανα.
    Και να φοριέται σε κατάσταση κινδυνου και να βρίσκεται κάτω από το κάθισμα.

  3. avatar error 404

    εγώ ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν βάζουν στα αεροπλάνα αλεξίπτωτα. Τεράστια . Να μπορούν να κάψουν την πτώση.
    *και αποσπώμενες δεξαμενές καυσίμων.

    1. avatar Cicada 3307

      Τα περισσότερα αεροπορικά δυστυχήματα γίνονται κατά/αμέσως μετά την απογείωση σε υψόμετρο ≤5000 ποδιών... Άρα είναι πρακτικά αδύνατο να ανοίξει το αλεξίπτωτο

  4. avatar κοκκινο φτερο

    μου κανει μεγαλη εντυπωση που ακομα δεν εφαρμοζουν αλεξιπτωτο στο αεροπλανο...ηδη εχει εφαρμοστει σε μικρα μαχητικα αεροπλανα ακομα και σε μεγαλα κοντεινερ... φανταστειτε σε περιπτωση πτωσης θα ειχαν πολες ελπιδες οι επιβατες.... δεν μπορουν να το κανουν... η δεν το εχουν σκεφτει?....μη τρελαθουμε τωρα... το σκεφτηκα εγω ενας ασημαντος ανθρωπος......

    1. avatar Αεροπορος παλιος

      Γιατι σε ενα 747 π.χ. που ζυγίζει 334 τονους πληρως φορτωμενο ειναι πρακτικα αδυνατο να μπει αλεξιπτωτο οροφης όπως στα μικρα cessna.....για να μπορουσε να επιβραδυνει την πτωση θα επρεπε να εχει επιφανεια πολλων τετραγωνικων χιλιομετρων για τοσο βαρος.....μονο για να διπλωθει καταλληλα μεσα στο αεροπλανο θα χρειαζοταν τον ιδιο χωρο που καταλαμβανει ολο το αεροπλανο......τοσο απλα φιλε μου

  5. avatar Τι??

    Βρε και με ομπρέλα θα πηδαγα εγώ!!!

  6. avatar ma ti les

    Σοβαρές δικαιολογίες... Αφου θα σκοτωθεί, ούτως ή άλλως, οταν πέσει το αεροπλάνο, γιατί να μην ρισκάρει εστω και την μικρή πιθανότητα να πέσει με το αλεξίπτωτο; Πιο χαζή δικαιολογία...δεν εχω ακούσει!

    1. avatar sov

      IQ ντομάτας

  7. avatar noway..

    Ε , δώστε μας τουλάχιστον μια...φουσκωτή βάρκα μη τυχόν και πέσουμε στο νερό βρε παιδιά!!

    1. avatar Άλφα… Έχουνε βαρκες

      Τα επιβατηγά αεροπλάνα έχουνε σωσιβιδς λέμβους.

  8. avatar ΒΕΛΟΣ

    Δεν καταλαβαινουμε...
    Θα μπορουσε με μια μικρη βλαβη να κατεβει στα 5.000 ποδια , και να γινουν οι πτωσεις...αν χρειαζοταν...
    Μη επαρκεις οι εξηγησεις...

    1. avatar Δεν υπάρχει χρόνος,

      για να γίνει αυτό που λέτε (πτώση 150/200 επιβατών) ούτε έχει σχεδιαστει χώρος για να γίνει πτώση με αλεξίπτωτο στα εμπορικά αεροπλάνα...στα 35.000 πόδια αν ανοίξεις την πόρτα γίνεται αποσυμπίεση της καμπίνας ακαριαία...το άρθρο πολύ σωστά περιγράφει τι παθαίνεις. Επίσης η ταχύτητα είναι απαγορευτική για πτώσεις, το ανθρώπινο σώμα δεν αντέχει πτώση με 500 χιλιόμετρα/ώρα.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει