Στις αρχές Ιανουαρίου ο πρόεδρος της Nintendo, Satoru Iwata, δήλωσε στους απογοητευμένους από τα οικονομικά αποτελέσματα επενδυτές ότι η εταιρεία του επανεξετάζει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να χρησιμοποιήσει τις mobile πλατφόρμες για την αύξηση των εσόδων της.

Αυτήν την εβδομάδα αναμένεται να ξεκαθαριστεί το τοπίο, με την ιαπωνική εφημερίδα Nikkei να ισχυρίζεται ότι την Πέμπτη, η Nintendo θα ανακοινώσει μια νέα στρατηγική marketing μέσω mobile συσκευών.

Συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία σχεδιάζει την ανάπτυξη mobile εφαρμογών που ελπίζει ότι θα ενισχύσουν τις πωλήσεις των παιχνιδιών και των κονσολών της. Οι εφαρμογές αυτές, συμβατές με Android, Windows Phone και iOS συσκευές, θα περιλαμβάνουν playable demo των παιχνιδιών, teaser video και πληροφορίες.

Στόχος της Nintendo είναι να «γλυκαίνονται» οι gamers από τη μικρή δόση των παιχνιδιών στο κινητό τους και στη συνέχεια να βάζουν το χέρι στο πορτοφόλι για να αγοράσουν κονσόλες και games.

Οι εφαρμογές θα είναι δωρεάν χωρίς να περιλαμβάνουν in-app purchases για έξτρα gameplay.

Πηγή: thegang.gr