Ανάμεσα στην ξεπέτα του δήθεν ποιοτικού και το trash, ο κόσμος προτιμάει το trash. Αλλά ανάμεσα σε κάτι που έχει φτιαχτεί με maximum προσπάθεια (όπως προφανώς το «Νησί») και στο ξανασερβιρισμένο «σιγουράκι» θα προτιμήσει με συντριπτική πλειοψηφία το πρώτο…

Σοκ: Κι όμως, ένα πρόσωπο χωρίς botox, με κανονικές ανθρώπινες ρυτίδες, όπως της Λέχου στο «Νησί» του Mega, μπορεί να κάνει τηλεθέαση 57,5%. Και μάλιστα έχοντας στο διπλανό κανάλι τα μοντέλα με μαγιό του «Next Top Model. Που ξεκίνησε από 15.1 και έπεσε στο 9.9%, όταν στη ζώνη 22.00-23.00 άρχισε να μεταδίδεται το σήριαλ με τους Λεπρούς!).
Κατά τα άλλα, η χθεσινή Δευτέρα, ανέδειξε ξεκάθαρα τους νικητές και τους ηττημένους. Τόσο ξεκάθαρα που τα συμπεράσματα βγαίνουν από μόνα τους.

Συμπέρασμα 1ο: Αν υποτιμάς τους πελάτες σου θεωρώντας τους «σκουπιδοφάγους» που θα πουν κι ευχαριστώ για ένα reality 10ετίας, θα σε υποτιμήσουν κι αυτοί. Καταποντίζοντας κι εσένα και τα προγράμματά σου σε μονοψήφια νούμερα που ανταγωνίζονται την ταινία του «Star»: «Big Brother» – 9.4%)

Συμπέρασμα 2ο: Ανάμεσα στο string β’ κατηγορίας της Ελίνας που κάνει πασαρέλα μπροστά στις κρυφές κάμερες του Big Brother και στα original string των νέων μοντέλων που κάνουν κανονική πασαρέλα, αυτοί που προτιμούν το original είναι περίπου οι διπλάσιοι 9.4% το Big Brother, με 15.1% το Next Top Model.

Συμπέρασμα 3ο: Δεν υπάρχει reality που να αντέχει δεύτερη σεζόν. Απέναντι σε Big Brother και Next Top Model, η Ζωή της Άλλης, έκανε με περίπατο 40%. Συμπέρασμα 4ο: Το χιούμορ που «γρατζουνάει» πρόσωπα και πράγματα νικάει κατά κράτος το αποστειρωμένο χιούμορ. Γι’ αυτό και οι Ράδιο Αρβύλα έκαναν 32.1, ενώ το «Λες και το’ ξερες» μόλις 6.2% (πιο κάτω από το «Νόμος και Τάξη»!)

Συμπέρασμα 5ο: Βάλε ανθρώπους που μιλάνε κανονικά και ο κόσμος θα τους ακολουθήσει. Δηλαδή, μπορεί ο κόσμος να καίγεται, αλλά ο Master Chef, το 25% του, θα το κάνει.