Σε όλη την διάρκεια της ζωή του, η οποία σίγουρα ήταν πολλή γεμάτη, ο Μοχάμεντ Άλι ήταν πολλά πράγματα για πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους. Ένας τρομερός και ταυτόχρονα σεβαστός αντίπαλος, μια έμπνευση, ένας υπερασπιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ένας από τους πιο επιτυχημένους και εμβληματικούς αθλητές στην ιστορία του μποξ, και όχι μόνο.

Η ικανότητα του Άλι στο μποξ και το φυσικό χάρισμα δεν αμφισβητούνται σε καμία περίπτωση. Ωστόσο, ο «The Greatest» ήταν πολύ περισσότερα από αυτό. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το grunge.com, ήταν, επίσης, ποιητής και συγγραφέας με πολύ καλή πένα. Μια αστεία και συνάμα στοχαστική φιγούρα στη λαϊκή κουλτούρα, φαινόταν ότι δεν υπήρχε τέλος στα ταλέντα του. Καθώς, όπως αποδεικνύεται, είχε και έφεση στην υποκριτική, και μάλιστα πρωταγωνιστώντας σε μιούζικαλ στο Μπρόντγουεϊ.

Μοχάμεντ Άλι: Το κρυφό του ταλέντο στην υποκριτική

Ο Άλι έκανε το ντεμπούτο του στην υποκριτική το 1962 στο «Requiem for a Heavyweight». Σύμφωνα με το IMDb, η ταινία είναι η ιστορία ενός μπόξερ που υπέστη μια άγρια ήττα και αντιμετωπίζει την προοπτική να αφήσει πίσω του το μποξ. Την πρώτη του επαφή με τον κινηματογράφο ακολούθησε και η επαφή του με το θέατρο, και πιο συγκεκριμένα το μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ «Big Time Buck White», το οποίο έδωσε στον Άλι έναν πολύ μεγαλύτερο ρόλο. Σε αυτό πρωταγωνίστησε ως ο Μπακ, ένας λέκτορας που μάχεται να μεταφέρει το πολιτικό του μήνυμα σε μια ομάδα ομοϊδεάτων. Ο Όσκαρ Μπράουν Τζούνιορ σκηνοθέτησε την παράσταση, η οποία ήταν μια διασκευή ενός παλαιότερου θεατρικού έργου του Τζόζεφ Ντόλαν Τουότι.

Παρόλο που ο Άλι ασχολήθηκε μόνο με την υποκριτική και δεν επέστρεψε στο Μπρόντγουεϊ μετά τη σύντομη προβολή της παράστασης τον Δεκέμβριο του 1969, ήταν μια συγκλονιστική παράσταση. Εκείνη την εποχή, μάλιστα, ο Άλι είχε αποκλειστεί από την πυγμαχία και του αφαιρέθηκε ο τίτλος αφού αρνήθηκε, ως μουσουλμάνος, να συμμετάσχει στο στρατό και να πολεμήσει στον πόλεμο του Βιετνάμ. Ο Μπακ (ήρωας του μιούζιακλ) αντιμετώπισε δυσκολίες παρόμοιας φύσης και φαίνεται ότι ο Άλι τον ενσάρκωσε πολύ καλά.

Οι New York Times έγραψαν ότι το τραγούδι του Άλι (σύμφωνα με το grunge.com αναφέρεται ότι τραγούδησε τα περισσότερα τραγούδια της παράστασης) και η υποκριτική του ήταν αξιοπρεπής και αποτελεσματική για παρακολούθηση. Το πιο σημαντικό, όπως αναφέρει το History, μετά από την συγκεκριμένη κριτική ήταν ότι ο τίτλος του αποκαταστάθηκε μετά από έφεση και μπόρεσε να πυγμαχήσει ξανά τον Οκτώβριο του επόμενου έτους.