Ένα δέμα με απόρρητα έγγραφα που αφορούν υπαλλήλους γνωστής εταιρείας ρούχων, έφτασε ταχυδρομικώς στο σπίτι της συντάκτριας του CNET, Emily Dreyfuss.

Η Emily και ο μέλλοντας σύζυγός της είχαν παραγγείλει ηλεκτρονικά μία γραβάτα από ένα υποκατάστημα της εταιρείας για το γάμο τους, όπως εξηγεί.

Μόλις έφτασε το δέμα στο σπίτι τους, έκπληκτοι συνειδητοποίησαν πως αντί για τη γραβάτα, περιείχε τρεις φακέλους με απόρρητες πληροφορίες περισσοτέρων από 20 υπαλλήλων της εταιρίας, συμπεριλαμβανομένων φορολογικών δηλώσεων, χειρόγραφων παραιτήσεων αλλά και εκθέσεις αποδοτικότητας.

Άμεσα σχεδόν ειδοποίησαν τον υπεύθυνο του καταστήματος, που έσπευσε να απολογηθεί για το λάθος που είχε γίνει.

«Παραλίγο να χύσω τον καφέ μου σήμερα το πρωί, μόλις διάβασα το μήνυμά σας», ήταν η πρώτη αντίδραση του Adam Ross από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Ο ίδιος συνέχισε χαρακτηρίζοντας το λάθος απαράδεκτο και διαβεβαιώνοντας το ζευγάρι πως θα φροντίσει να δοθεί η πρέπουσα σημασία στο θέμα αλλά και πως θα τους αποζημιώσει για τη χαμένη γραβάτα.

Το παράξενο είναι πως δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, όπως παραδέχτηκε ο ίδιος ο Ross. Μπορεί να ακούγεται λογικό να συμβαίνουν κάποια λάθη σε τόσο μεγάλες εταιρίες, με περισσότερους από 135.000 εργαζομένους και 3.000 καταστήματα, όμως όταν πρόκειται για τόσο ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, θα πρέπει να υπάρχει και η δέουσα προσοχή.