Η μετάδοση αγώνων ποδοσφαίρου σε 3D και στη χώρα μας, ήταν κάτι που ανέμεναν με προσμονή τόσο οι φίλαθλοι, όσο και οι λάτρεις των νέων τεχνολογιών.

Η αρχή έγινε και μάλιστα με έναν ιδιαιτέρως θεαματικό και ενδιαφέρον αγώνα, αυτόν μεταξύ των Μίλαν – Μπαρτσελόνα στα πλαίσια του Champions League, την Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου.

Ο αγώνας μεταδόθηκε μάλιστα ζωντανά στα εμπορικά κέντρα Metro Mall στην Αθήνα και Cosmos Mall στη Θεσσαλονίκη με τη συνεργασία των Samsung Electronics και Nova.

Η Samsung, πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα ψηφιακών μέσων και τεχνολογιών ψηφιακής σύγκλισης συνεργάστηκε αποτελεσματικά με την πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα που εισήγαγε την HD υπηρεσία στην ελληνική αγορά, δηλαδή τη Nova για να προσφέρουν στους επισκέπτες των δύο εμπορικών κέντρων το ποδοσφαιρικό υπερθέαμα σε 3D! Ο αγώνας μεταδόθηκε από τις Samsung Smart TV D8000 και D7000.

Η εμπειρία όσων παρακολούθησαν τον αγώνα, θα τους μείνει αξέχαστη, καθώς αισθάνθηκαν σαν να βρίσκονται μέσα στο γήπεδο!

Στη δημιουργία της ατμόσφαιρας αυτής συνετέλεσαν, οι 12 γωνίες λήψεις και οι 24 κάμερες της παραγωγής του αγώνα, σε συνδυασμό με την πρωτοπόρο 3D πλατφόρμα της Nova και την τελευταίας τεχνολογίας τρισδιάστατη εικόνα και ήχο που οι οθόνες της Samsung προσφέρουν. Το αποτέλεσμα αυτών ήταν η πραγματική 3D εικόνα με ασυναγώνιστο βάθος και ρεαλισμό.

Οι επισκέπτες των δύο εμπορικών κέντρων φορώντας τα active 3D γυαλιά τους, ένιωσαν πως παρακολούθησαν από κοντά τους μεγαλύτερους αστέρες του ποδοσφαίρου, βλέποντας καρέ-καρέ όλες τις σημαντικές φάσεις του αγώνα, σαν να βρίσκονται στο επίκεντρο της αγωνιστικής δράσης.

«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς για τη συνεργασία μας με τη Nova, καθώς δώσαμε την ευκαιρία στους τηλεθεατές να παρακολουθήσουν ζωντανά και τρισδιάστατα ένα σημαντικό ποδοσφαιρικό γεγονός μεταξύ δύο κορυφαίων ομάδων στον κόσμο. Στόχος της Samsung Electronics Hellas είναι να προσφέρει πρώτη νέες τεχνολογίες στους καταναλωτές της, ικανοποιώντας συνεχώς τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους», δήλωσε ο Πέτρος Δρακόπουλος, Corporate Marketing Manager της Samsung Electronics Hellas.

«H Nova πάντα πρωτοπόρος στη νέα τηλεοπτική εμπειρία, ξεκινά τη 3D εμπειρία με επιλεκτικές μεταδόσεις μεγάλων ποδοσφαιρικών αγώνων και σύντομα θα επεκταθεί προσφέροντας ταινίες και ψυχαγωγικό περιεχόμενο για όλη την οικογένεια, εμπλουτίζοντας τον τρόπο απόλαυσης των σημαντικότερων ψυχαγωγικών γεγονότων.

Συνεργαζόμενοι με τη Samsung Electronics Hellas, που πρωτοπορεί στην 3D τεχνολογία θέασης, καταφέραμε να προσφέρουμε από κοινού την απόλυτη 3D εμπειρία στους φίλους του ποδοσφαίρου», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Ζεμπέκης, Retail Marketing Director του ομίλου Forthnet.

Περισσότερες τεχνολογικές ειδήσεις στο proho.gr