Facebook, Flickr και YouTube έχουν επιστρατεύσει το υπουργείο Πολιτισμού και ο ΕΟΤ για την προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος.

Το είπε σήμερα στη Βουλή ο Παύλος Γερουλάνος, που ενημέρωσε την αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή για τη στρατηγική του υπουργείου στην προώθηση της χώρας μας στο εξωτερικό.

Στο YouTube μάλιστα υπάρχει ελληνικό κανάλι, είπε ο υπουργός Πολιτισμού, το οποίο αν και φρέσκο, έχει πολλαπλάσια «χτυπήματα» από το αντίστοιχο ισπανικό, που έχει «ανέβει» στο διαδίκτυο από τα τέλη του 2005.

Ανήσυχη η Λιάνα Κανέλλη, διέκοψε τον υπουργό για να ρωτήσει, πώς έχει εξασφαλιστεί ότι δεν θα βρεθούν στο ελληνικό κανάλι διάφορα όχι και τόσο διαφημιστικά βιντεάκια, τύπου επεμβάσεις των ΜΑΤ κλπ.

Ο κ. Γερουλάνος διαβεβαίωσε ότι όλα περνάνε από ειδικό φίλτρο που εξασφαλίζει ότι το υλικό είναι καθαρά τουριστικού περιεχομένου.