Η Ινδία συνεχίζει να δημιουργεί ειδήσεις που αφορούν την παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας και όχι μόνον τη δική της. Πρόσφατα από την πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου μαθεύτηκε πως ένα ακόμα φημολογούμενο από καιρό μοντέλο (5 χρόνια τώρα…) είναι έτοιμο και βγαίνει πράγματι στην παραγωγή.

Αναφερόμαστε στο KTM 390 Adventure που βασίζεται στην πολυμορφική πλατφόρμα του KTM 390 Duke, η οποία έχει δώσει και το KTM RC390.

Την είδηση επιβεβαίωσε ο αντιπρόεδρος της ινδικής Bajaj και αφεντικό της ΚΤΜ Ινδίας, ο Amit Nandi. “Με την 390 κάνουμε την από καιρού αναμενόμενη είσοδο στο πιο ακριβό τμήμα της κατηγορίας Οn-off, η οποία τυγχάνει ιδανική για τους δρόμους της Ινδίας”, δήλωσε στον ινδικό Τύπο.

Η νέα μοτοσυκλέτα τίθεται απέναντι στα ανταγωνιστικά μοντέλα όπως το BMW G310GS που επίσης θα κατασκευάζεται στην Ινδία από την TVS.

am02

Η μικρή Adventure απευθύνεται στις τεράστιες αναδυόμενες αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας, της Λατινικής Αμερικής αλλά και στους νέους μοτοσυκλετιστές των ώριμων αγορών κι εκείνους με ισχνό βαλάντιο.

Η καρδιά του KTM 390 Adventure χτυπάει στον μονοκύλινδρο κινητήρα με τα 373κ.εκ. που αποδίδει γύρω στους 43-44 ίππους. Ο κινητήρας θα είναι ρυθμισμένος διαφορετικά εδώ, με έμφαση την ευχρηστία σε σαθρά εδάφη, οπότε αναμένεται να αποδίδει μικρότερη ιπποδύναμη αλλά περισσότερη και ευρύτερα κατανεμημένη ροπή.

Επίσης η γεωμετρία του πλαισίου (ένα χωροδικτύωμα) θα είναι προσαρμοσμένη στη χωμάτινη χρήση, ενώ σημαντικά μεγαλύτερο θα είναι το ρεζερβουάρ. Οι “κατασκοπευτικές” φωτογραφίες που κατά διαστήματα εμφανίζονται στο Ίντερνετ δείχνουν μια λιγνή μοτοσυκλέτα με μεγάλες διαδρομές που θυμίζει αρκετά πρωτότυπο τύπου Ντακάρ.

Η εμφάνιση αναμένεται να έχει αισθητική συγγένεια με τις μεγάλες Adventure της ΚΤΜ, ενώ στον εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται ψηλή ζελατίνα, φώτα LED, χούφτες στο τιμόνι, ABS, ελαστικά On-off, τροχοί με ακτίνες και δίσκοι-μαργαρίτες.

Την KTM 390 Adventure θα δούμε αυτό το Φθινόπωρο, πρώτα στην Έκθεση της Κολωνίας INTERMOT και κατόπιν σε εκείνη του Μιλάνου (EICMA).