«Το ζήτημα της προσευχής στα σχολεία και το μάθημα των θρησκευτικών είναι καλά να μην ανακινείται όταν τα ζητήματα στην Εκπαίδευση είναι τόσα πολλά και σοβαρότατα», τονίζει η νεολαία των Ανεξάρτητων Ελλήνων, απαντώντας στην παρέμβαση της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ για την Παιδεία, στην οποία ζητά, μεταξύ άλλων, την κατάργηση της πρωινής προσευχής στα σχολεία και τη μετατροπή του μαθήματος των θρησκευτικών σε θρησκειολογία με δυνατότητα απαλλαγής των μαθητών από αυτό.

«Είναι ευχάριστο να βλέπουμε ότι οι πολιτικές νεολαίες έχουν λόγο ειδικά στο κρίσιμο τομέα της Παιδείας και μελετούμε με ενδιαφέρον τις, σε πολλά αξιόλογες και κοινά αποδεκτές, προτάσεις της Νεολαίας Σύριζα δεδομένου του εθνικού διαλόγου που έχει ξεκινήσει. Κάποιες από αυτές που αποτελούν μειοψηφούσες απόψεις στην ελληνική κοινωνία βεβαίως δεν θα μπορούσαμε να τις συζητήσουμε. Το ζήτημα της προσευχής στα σχολεία και το μάθημα των θρησκευτικών είναι καλά να μην ανακινείται όταν τα ζητήματα στην Εκπαίδευση είναι τόσα πολλά και σοβαρότατα», αναφέρεται στην ανακοίνωση της νεολαίας των ΑΝ.ΕΛ. και προστίθεται:

«Ενδεχομένως αν κανείς προβεί σε διάλογο με όσους εμπλέκονται στα ζητήματα παιδείας, όπως κάναμε εμείς από ιδρύσεώς μας τον Απρίλιο του 2013 μέχρι να καταλήξουμε σε ένα κείμενο θέσεων και προτάσεων το φθινόπωρο του 2014, το οποίο έχουμε ως βάση συζήτησης, δεν θα έφθανε να εισάγει προτάσεις που δεν βρίσκουν σύμφωνη την πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών».

Για το συγκεκριμένο θέμα η πρόεδρος της νεολαίας των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Μανταλένα Παπαδοπούλου, μίλησε σήμερα το πρωί στο ραδιόφωνο Αθήνα 98,4:

«Στις δημοκρατίες ο κάθε ένας ακόμα και μειοψηφών μπορεί να έχει την άποψή του και να την εκφράζει ελεύθερα. Στη κατά πλειοψηφία χριστιανική ελληνική κοινωνία, στη χώρα μας που βάσει Συντάγματος η επικρατούσα θρησκεία είναι η Ορθοδοξία, προφανώς η συγκεκριμένη πρόταση της Νεολαίας Σύριζα δεν θα μπορούσε να βρει εφαρμογή. Οι εξαιρέσεις που δεν επιθυμούν να συμμετέχουν στη πρωινή προσευχή ας μην παρίστανται. Δεν πειράζει θα προσευχόμαστε οι υπόλοιποι για αυτούς. Όσον αφορά στο μάθημα των θρησκευτικών, μιλάνε για θρησκειολογία δηλαδή ιστοριογραφία και δεν είναι διδαχή των θρησκειών η οποία γίνεται και καλώς γίνεται. Γιατί για να δεχθείς κάτι πρέπει να έχεις διδαχθεί τα υπόλοιπα για να μπορείς να τα απορρίψεις. Αν επιθυμούν να απορρίψουν τη διδαχή του Χριστιανισμού να απορρίψουν και τη διδαχή του Κορανίου στα μειονοτικά σχολεία. Όχι δυο μέτρα και δυο σταθμά».