Από τη στιγμή που η Toyota έριξε στην αγορά το Prius εκεί στα τέλη της δεκαετίας του 1990, τα υβριδικά απέκτησαν προοδευτικά ολοένα και μεγαλύτερα ερείσματα στον κόσμο των τεσσάρων τροχών.

Σήμερα οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν και υβριδικές λύσεις στον στόλο τους, μια τάση στην οποία προσχωρούν σιγά-σιγά ακόμα και οι ελίτ εταιρίες. Παρά τον αρχικό δισταγμό τους.

Η Maserati τράβηξε λοιπόν μόλις την κουκούλα από το πρώτο ποτέ υβριδικό μοντέλο της, την 2021 Ghibli Hybrid, που έρχεται να αντικαταστήσει την ντίζελ Ghibli.

Στην καρδιά της έχει έναν turbocharged 2λιτρο κινητήρα, που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 48V και ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, αποδίδοντας συνολικά 330 άλογα. Όταν πατήσεις δυνατά το γκάζι, τον πρώτο λόγο αποκτά ο βενζινοκινητήρας, που στέλνει το αμάξι στα 100 χλμ/ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Αλλαγές συναντάμε όμως και στον γενικότερο σχεδιασμό της Ghibli, που άλλαξε ελαφρώς με αρκετές αισθητικές παρεμβάσεις στη γρίλια, τους προβολείς κ.λπ.

Αλλαγές έχουν προκύψει και στο εσωτερικό της πισωκίνητης καλλονής, με αυτή τη 10 ιντσών οθόνη αφής να είναι πια κέντρο ελέγχου, αποφάσεων και ψυχαγωγίας, μέσω της ολοκαίνουριας πλατφόρμας Maserati Connect.

Τον Σεπτέμβριο θα ακούσουμε περισσότερα πράγματα από τη φίρμα της Μόντενα, όταν και θα αποκαλύψει επιτέλους το νέο supercar MC20…