Το ρεπορτάζ της εφημερίδας έχει τίτλο  «Μεγάλη προσπάθεια από το ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού – Κρίσιμη η αντιστροφή του κλίματος».  Η WSJ αναφέρεται στην πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης για μείωση του ΦΠΑ σε τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες στο 6,5% , μέτρο το οποίο ελήφθη στην προσπάθεια να καταστεί η χώρα πιο ανταγωνιστική έναντι άλλων τουριστικών αγορών.

«Η κρίση αποτέλεσε για εμάς ένα μάθημα» δηλώνει ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος που προσθέτει ότι «οι συνθήκες είναι καλές για να αναστραφεί η κατάσταση του χρόνου».
   
« Προκειμένου να διαφοροποιήσει την Ελλάδα ο κ. Γερουλάνος έχει δημιουργήσει μία νέα στρατηγική που επικεντρώνεται σε γεγονότα που λαμβάνουν χώρα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους – όπως ο Μαραθώνιος του Νοεμβρίου – και στόχο την προσέλκυση τουριστών και εκτός της τουριστικής περιόδου. Στην προσπάθειά του αυτή αξιοποιεί όλα τα μέσα του διαδικτύου και τα κοινωνικά ΜΜΕ, προκειμένου η τουριστική καμπάνια της χώρας να είναι πιο αποτελεσματική. Οι προσπάθειές του αυτές έχουν εξασφαλίσει τα εύσημα από τους ανθρώπους του τουρισμού στην Ελλάδα που τον επαινούν λέγοντας ότι έφερε ένα νέο πνεύμα συνεργασίας με το υπουργείο τουρισμού» αναφέρει το άρθρο.