Στη δημοσιότητα δόθηκαν τα επίσημα τεχνικά στοιχεία της νέας Lancia Stratos, που πλέον παρουσιάστηκε επίσημα σε περιορισμένο αριθμό εκπροσώπων του Τύπου στην πίστα Paul Ricard της Γαλλίας. Η πλήρης ταυτότητα του πολυαναμενόμενου «oneand off» μοντέλου είναι πλέον γεγονός, με τους δημιουργούς του να δίνουν (επιτέλους!) στη δημοσιότητα τα πλήρη τεχνικά στοιχεία του αυτοκινήτου, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του. Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα δημοσιοποιούνται σε αυτή, το ιταλικό αυτό κουπέ (ή, μήπως, super car;), που κατασκευάστηκε αποκλειστικά για λογαριασμό του προέδρου και ιδιοκτήτη της γερμανικής εταιρείας Brose KG, Michael Stoschek, έχει συνολικό μήκος 4,181 μέτρων και πλάτος που αγγίζει σχεδόν τα 2 μέτρα (1.971 χλστ. για την ακρίβεια). Χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφριών υλικών, ανάμεσα στα οποία συμπεριλαμβάνονται ασφαλώς και τα ανθρακονήματα, το συνολικό βάρος της νέας Stratos έχει περιοριστεί στα μόλις 1.247 κιλά, με το 44% από αυτά να είναι «τοποθετημένα» στον εμπρός άξονα και τα υπόλοιπα 56% στον πίσω. Όπως πολλάκις έχουμε σημειώσει και στο παρελθόν σε παλαιότερες αναφορές μας, το δάπεδο του αυτοκινήτου προέρχεται από τη F430 Scuderia, με τη διαφορά ότι το συνολικό μήκος έχει μειωθεί σημαντικά από τα 4,512 μ. της τελευταίας, ενώ σε ότι αφορά στο μεταξόνιο η «μείωση» αγγίζει τα 20 ολόκληρα εκατοστά (2,4 έναντι 2,6 μ.). Την κίνηση στην πισωκίνητη –ασφαλώς- νέα Stratos παρέχει ο γνωστός V8 ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 4,3 λίτρων των… κόκκινων, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση περισσότερα από 500 Nm ροπής (470 Nm για την F430) στις μόλις 3.750 σ.α.λ. και μέγιστη ισχύ 540 ίππων στις 8.200 σ.α.λ. (+30 σε σχέση με την τελευταία), τιμές που της εξασφαλίζουν την απόλυτα εντυπωσιακή αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 2,3. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η ιταλική υπερ-κατασκευή είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 και 9,7 δλ. αντίστοιχα! Από εκεί και πέρα, το αυτοκίνητο «πατά» σε 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος και ελαστικά διαστάσεων 265/30 εμπρός και 315/30 πίσω της Dunlop (τύπος: Sport Maxx), σε συνδυασμό με κεραμικά δισκόφρενα της Brembo 398 και 350 χλστ., με 6πίστονες και 4πιστονες δαγκάνες, αντίστοιχα. LANCIA STRATOS ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Κύλινδροι 8 σε διάταξη V Κυβισμός 4.308 κ.εκ. Ισχύς 540 ίπποι/σ.α.λ. Ροπή >500 Nm/3.750 σ.α.λ. ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 χλμ./ώρα 3,3 δλ. 0-200 χλμ./ώρα 9,7 δλ. Αναλογία κιλών/ίππο 2,3 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.181×1.971×1.240 χλστ. Μεταξόνιο 2.400 χλστ. Εμπρός πρόβολος 968 χλστ. Πίσω πρόβολος 813 χλστ. Βάρος 1.247 κιλά Κατανομή βάρους 44/56 εμπρός/πίσω ΤΡΟΧΟΙ Εμπρός 265/30 R19 Πίσω 315/30 R19 πίσω ΦΡΕΝΑ Εμπρός Κεραμικοί δίσκοι 398×36 χλστ. με 6πίστονες δαγκάνες Πίσω Κεραμικοί δίσκοι 350×34 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες Πηγή: 4troxoi.gr