Αμιγώς ηλεκτρικό Volvo XC40 Recharge

Με 408 ίππους και αυτονομία 400+ χιλιόμετρα


AUTO
18:18
03/10/2020
Αμιγώς ηλεκτρικό Volvo XC40 Recharge
3
loading

Tο XC40 Recharge είναι το πρώτο μιας σειράς πλήρως ηλεκτρικών Volvo, που στοχεύει στο ότι, το 50% των πωλήσεών της παγκοσμίως, να προέρχεται από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υπόλοιπο από υβριδικά.

Σαν πλήρως ηλεκτρική έκδοση του XC40, το XC40 Recharge βασίζεται στην πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture), μια προηγμένη δομή αμαξώματος που εξελίχθηκε σε συνεργασία με το γκρουπ Geely. Το τετρακίνητο XC40 Recharge προσφέρει εμβέλεια πάνω από 400 χλμ (WLTP) με μία και μοναδική φόρτιση, ενώ αποδίδει ισχύ 408 ίππων. Η μπαταρία του μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της σε σχεδόν 40 λεπτά με τη χρήση συστήματος ταχείας φόρτισης.

Volvo XC40 Recharge P8 AWD in Glacier Silver

Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που λειτουργεί σε περιβάλλον Android προσφέρει στους πελάτες πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης, βελτιωμένα επίπεδα διαισθητικής λειτουργίας και ενσωματωμένες υπηρεσίες και τεχνολογία Google, όπως το Google Assistant, το Google Maps και το
Google Play Store. Το μοντέλο επίσης, μπορεί να δέχεται ασύρματα εκτεταμένες αναβαθμίσεις λογισμικού και λειτουργικού συστήματος.

Βασιζόμενοι στα υψηλά πρότυπα ασφαλείας του αρχικού XC40, οι μηχανικοί ασφαλείας της μάρκας ανασχεδίασαν πλήρως την εμπρός δομή του αμαξώματος, ενισχύοντάς την περαιτέρω ώστε να αντισταθμιστεί η απουσία συμβατικού κινητήρα και να πληρούνται τα ίδια υψηλά πρότυπα ασφαλείας
που χαρακτηρίζουν και κάθε άλλο μοντέλο, εξασφαλίζοντας κορυφαία προστασία των επιβατών. H μπαταρία προστατεύεται από έναν κλωβό ασφαλείας που ενσωματώνεται στο μέσον της δομής του αμαξώματος. Η τοποθέτησή της στο δάπεδο του αυτοκινήτου συντελεί επίσης σε πιο χαμηλό
κέντρο βάρους, το οποίο βελτιώνει ακόμη περισσότερο την ευστάθεια και συμβάλλει στην προστασία από ανατροπή.

Στο εσωτερικό, μια καινοτόμος σχεδιαστική προσέγγιση στο πεδίο της λειτουργικότητας προσφέρει στους οδηγούς άφθονο χώρο αποθήκευσης, για παράδειγμα στις πόρτες και στο χώρο αποσκευών. Καθώς το αυτοκίνητο δεν έχει συμβατικό κινητήρα, παρέχει στον οδηγό του ακόμη μεγαλύτερο
αποθηκευτικό χώρο στο διαμέρισμα κάτω από το εμπρός καπό.

Η παράδοση των πρώτων αυτοκινήτων στην Ευρώπη έχει προγραμματιστεί αργότερα, εντός του Οκτωβρίου.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    Όσο αφορά τους στόχους της Volvo ας το αφήσουμε καλύτερα γιατί γελάει ο κόσμος. Έχει καταντήσει το καλύτερο ανέκδοτο της δεκαετίας. Από το 2019 τα μισά αυτοκίνητα -έλεγαν- θα ήταν εξηλεκτρισμένα. Μάλλον εννοούσαν ότι θα έχουν ηλεκτρικά παράθυρα. Και τώρα τι βλέπουμε? Μια μετατροπή ενός συμβατικού μοντέλου. Όχι, αυτό δεν το λες ηλεκτρικό γιατί δεν έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικό. Δεν μπήκαν καν στον κόπο να επανασχεδιάσουν τη μούρη κι απλώς τάπωσαν τις γρίλιες. Τέτοιες μετατροπές κάνει κι ο μπαρμπα Μήτσος.

    1. avatar Γιάννης Τσιρόπουλος

      Και δεν χαίρεσαι; Βενζίνη θέλουμε τι να τα κάνεις τα μπαταριοκινητα να ψάχνεις μπαλάντεζα νυχτιάτικα στην εθνική;

      1. avatar Giorgis

        Ακόμη και η ασετυλίνη καταργήθηκε όταν εμφανίστηκαν οι ηλεκτρικοί λαμπτήρες. \"Με την εμφάνιση και βελτίωση του ηλεκτρικού λαμπτήρα, η χρήση της αρχικά περιορίστηκε και τελικά τέθηκε στο περιθώριο.\" Πόσο καιρό πιστεύεις ότι θα επιβιώσει η βενζίνη στη σημερινή εποχή των ταχύτατων εξελίξεων?

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει