Τα κραγιόν είναι ένα από τα πιο διαχρονικά προϊόντα ομορφιάς. Πρόκειται για εκείνο το μικρό αντικείμενο πολυτέλειας που βρίσκεται πάντα στο νεσεσέρ κάθε γυναίκας. Όμως πόσο μεγάλη μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα κραγιόν των €140 και ένα των €18; Μία TikToker αποφάσισε να το ανακαλύψει, συγκρίνοντας το νέο κραγιόν του οίκου Louis Vuitton με ένα κλασικό της L’Oréal Paris.

Louis Vuitton

Τον περασμένο Αύγουστο, ο οίκος Louis Vuitton παρουσίασε τη σειρά La Beauté Louis Vuitton, την πρώτη ολοκληρωμένη συλλογή μακιγιάζ στην ιστορία του. Η συλλογή περιλαμβάνει 55 αποχρώσεις κραγιόν, 10 lip balms και 8 παλέτες σκιών, όλες σχεδιασμένες σε συνεργασία με τη θρυλική makeup artist Pat McGrath, γνωστή για τη δουλειά της στις πασαρέλες των μεγαλύτερων οίκων.

Η συσκευασία είναι ένα έργο τέχνης. Φέρει τα χαρακτηριστικά Monogram και Damier μοτίβα του οίκου, ενώ έχει σχεδιαστεί από τον Konstantin Grcic, βιομηχανικό σχεδιαστή γνωστό για τις μινιμαλιστικές, αρχιτεκτονικές δημιουργίες του. Το αποτέλεσμα; Ένα κραγιόν που μοιάζει περισσότερο με πολυτελές αντικείμενο για να τοποθετηθεί στο σαλόνι μας παρά με προϊόν μακιγιάζ.

Τα κραγιόν της σειράς περιέχουν λάδι καμέλιας για ενυδάτωση και φυσικά έλαια που χαρίζουν κρεμώδη υφή και μεταξένια αίσθηση στα χείλη. Η φόρμουλα είναι εμπλουτισμένη με αντιοξειδωτικά συστατικά, που υπόσχονται θρέψη και προστασία, ενώ η εφαρμογή τους είναι αψεγάδιαστη καθώς μια μόνο κίνηση αρκεί για πλούσιο, ομοιόμορφο χρώμα. Και φυσικά, όπως κάθε τι Louis Vuitton, η σειρά συνοδεύεται από μικρά δερμάτινα αξεσουάρ όπως θήκες για κραγιόν, πορτοφόλια για χαρτομάντιλα και άλλα συλλεκτικά αντικείμενα που συνδέουν τη fashion με τη beauty σειρά.

L’Oréal Paris

Στην άλλη πλευρά, η L’Oréal Paris συνεχίζει να αποδεικνύει γιατί παραμένει κορυφαία στο μακιγιάζ για όλες τις γυναίκες, προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές. Η TikToker δοκίμασε ένα από τα πιο δημοφιλή κραγιόν της σειράς Color Riche Intense Volume Matte, γνωστό για τη βελούδινη υφή και την πλούσια απόδοση χρώματος.

Το κραγιόν της L’Oréal περιέχει υαλουρονικό οξύ και έλαιο αργκάν, δύο συστατικά που προσφέρουν άμεση ενυδάτωση και άνεση, χωρίς να προκαλούν αίσθηση τραβήγματος στα χείλη. Το φινίρισμά του είναι ματ με διακριτική λάμψη, γεγονός που το κάνει ιδανικό για καθημερινή χρήση. Επίσης, διατίθεται σε πληθώρα αποχρώσεων, από nude μέχρι έντονο κόκκινο, καλύπτοντας κάθε ανάγκη και στυλ.

@frenchtouchofmakeup

Lipstick comparison LV lipstick @Louis Vuitton vs @L’Oréal Paris X @Mugler #makeup

♬ original sound – Frenchtouchofmakeup

Το Debate

Η TikToker ξεκίνησε τη δοκιμή βάζοντας το Louis Vuitton στο ένα μισό των χειλιών και το L’Oréal στο άλλο. Το αποτέλεσμα; Και τα δύο είχαν εντυπωσιακή απόδοση, αλλά διαφορετική αίσθηση.

Το κραγιόν του Louis Vuitton έδινε πολυτελή υφή, σαν βάλσαμο, με μεταξένια λάμψη και αίσθηση φροντίδας. Η εφαρμογή του ήταν εξαιρετικά απαλή, χωρίς να τονίζει γραμμές ή ξηρότητα.

Το L’Oréal, από την άλλη, είχε πιο σταθερό αποτέλεσμα, ελαφρώς πιο ματ υφή και διάρκεια που ανταγωνιζόταν πολλά high-end προϊόντα.

Σύμφωνα με τη δοκιμή, το κραγιόν της L’Oréal “έμεινε” στα χείλη για περισσότερες ώρες χωρίς να ξεθωριάσει, ενώ το Louis Vuitton ξεχώριζε για τη βαθιά ενυδάτωση και το αίσθημα πολυτέλειας που προσέφερε.

Έχουμε νικητή;

Η αλήθεια είναι πως τα €140 για ένα κραγιόν δεν είναι εύκολη αγορά, ακόμη κι αν πρόκειται για ένα αντικείμενο-κόσμημα. Όμως το Louis Vuitton La Beauté δεν πουλά μόνο χρώμα, πουλά μια συνολική εμπειρία, την αίσθηση της πολυτέλειας, της τέχνης, της αισθητικής υπεροχής. Είναι για εκείνους που βλέπουν το μακιγιάζ σαν επένδυση στην εικόνα τους, όχι απλώς σαν προϊόν.

Από την άλλη, το κραγιόν των €18 της L’Oréal Paris αποδεικνύει ότι η ομορφιά δεν χρειάζεται απαραίτητα πολυτέλεια για να δείχνει υπέροχη. Με εξαιρετική απόδοση, προσιτή τιμή και φόρμουλα που φροντίζει τα χείλη, παραμένει μια ασφαλής, απολαυστική επιλογή για κάθε μέρα.

Αν αναζητάτε μια εμπειρία πολυτέλειας, το κραγιόν του Louis Vuitton είναι σαν έργο τέχνης στα χείλη. Αν, όμως, θέλετε άψογη εμφάνιση με μικρό budget και εξίσου καλή ποιότητα, η L’Oréal συνεχίζει να αποδεικνύει γιατί είναι η βασίλισσα της καθημερινής ομορφιάς.