Είναι πια ευρύτερα γνωστό πως οι εφαρμογές υποκλέπτουν τα στοιχεία μας, καθώς όλο και κάπως θα μπορούν να αξιοποιηθούν διαφημιστικά.

Και μπορούν! Ο Geoffrey Fowler της «Washington Post» σοκαρίστηκε μάλιστα πρόσφατα όταν ανακάλυψε πόσες πολλές εφαρμογές παρακολουθούσαν την ηλεκτρονική του δραστηριότητα και μάζευαν δεδομένα την ώρα που εκείνος κοιμόταν.

Τα δεδομένα είναι μεγάλο εμπορικό αγαθό στις μέρες μας. Κάθε φορά που χρησιμοποιείς μια δωρεάν εφαρμογή, την πληρώνεις συμβάλλοντας στο καλύτερο δικό της μάρκετινγκ, εφοδιάζοντάς τη με όλων των λογιών τα στοιχεία.

Αν θέλετε να δείτε μάλιστα πόσο γυμνοί είστε στις διαθέσεις κάποιων, κάντε κλικ εδώ και τρέξτε το Panopticlick τεστ που προσφέρει το Electronic Frontier Foundation, ώστε να μάθετε πόσο προστατευμένοι είστε από το ad tracking, ακόμα και το fingerprinting.

Τι είναι αυτό; Ένα σύστημα που καταγράφει πληροφορίες για τον τύπο και το μοντέλο της συσκευής σας, τον πάροχο και τέτοια πράγματα που μαρτυρά ο browser. Το fingerprinting δεν είναι τόσο χρήσιμο στους διαφημιστές όσο το ad tracking, παρέχει ωστόσο πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες…