Εν μέσω οικονομικής κρίσης, η κυβέρνηση επιχείρησε να μειώσει δραστικά το κόστος των Μεσογειακών Αγώνων από τα 358 εκατ. ευρώ στα 126 εκατ. ευρώ, περικόπτοντας εκτός των άλλων και σημαντικές «σπατάλες» που είχαν προβλεφθεί στο φάκελο διεκδίκησης.

Όμως η Διεθνής Επιτροπή Μεσογειακών Αγώνων δε δέχτηκε τις αλλαγές στον προϋπολογισμό για τους Αγώνες.

Η κυβέρνηση απάντησε με κατηγορίες ότι «η σημερινή απόφαση της ΔΕΜΑ ήταν στην ουσία προειλημμένη και δεν είναι τυχαίο ότι ανακοινώνεται μόλις λίγες μέρες μετά τη νέα πρόταση της ελληνικής κυβέρνησης προς τη διεθνή επιτροπή».

Πρόσθεσε δε ότι «η κυβέρνηση είχε αποσαφηνίσει ότι θα εγγυηθεί την άριστη διεξαγωγή των αγώνων με σημαντικά μειωμένο κόστος και με ταυτόχρονη επένδυση στη δημιουργία υποδομών, στην τουριστική ανάπτυξη και στην προβολή της Θεσσαλίας, διευκρινίζοντας ότι δεν υπήρχε κανένα περιθώριο για ‘φιέστες’» .

Και ενώ η κυβέρνηση τονίζει ότι διασφάλισε την ομαλή λειτουργία και στελέχωση της Οργανωτικής Επιτροπής των Μεσογειακών Αγώνων και σχεδίασε τη δημιουργία υποδομής που θα μείνει προίκα στην περιοχή, όπως την εκβάθυνση λιμανιού για την υποδοχή κρουαζιερόπλοιων, την αξιοποίηση του αεροδρομίου της Ν. Αγχιάλου, τη δημιουργία Κωπηλατοδρομίου στην Κάρλα, την ανακαίνιση όλων των υπαρχόντων αθλητικών κέντρων, η Νέα Δημοκρατία είχε υποσχεθεί περιττές σπατάλες στην Οργανωτική Επιτροπή.

Ανάμεσά τους την κάλυψη των ταξιδιωτικών εξόδων του συνόλου των αθλητών, των συνοδών και επισήμων που απαρτίζουν τις αποστολές των χωρών, τη δωρεάν παροχή οκτώ κατοικιών στη Διεθνή Επιτροπή Μεσογειακών Αγώνων (ΔΕΜΑ), την προσφορά ενός αυτοκίνητο με οδηγό στη διάθεση:

– κάθε μέλους της Εκτελεστικής Επιτροπής της Δ.Ε.Μ.Α., κάθε τιμώμενου μέλους της Δ.Ε.Μ.Α., κάθε μέλους της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής των χωρών-μελών της Δ.Ε.Μ.Α.,

– του Προέδρου και κάθε μέλους των επιτροπών της Δ.Ε.Μ.Α.,

– του Προέδρου και του Γενικού Γραμματέα κάθε Εθνικής Ολυμπιακής Επιτροπής-μέλους της Δ.Ε.Μ.Α. και κάθε Προέδρου των F.I . των οποίων το άθλημα είναι εγγεγραμμένο στο πρόγραμμα των Μεσογειακών Αγώνων.

Συνολικά προβλεπόταν η ενοικίαση 250 αυτοκινήτων με τους οδηγούς τους, εκτός βέβαια από τα 250 λεωφορεία για τις μετακινήσεις αθλητών, προπονητών, κριτών/διαιτητών κλπ.