Ένα εντυπωσιακό –και ακριβό– κοκτέιλ έχει γίνει η νέα viral τρέλα στη Νέα Υόρκη. Το Captain Claudio’s Bloody Mary, που σερβίρεται στο εστιατόριο Claudio’s Waterfront στο Γκρίνπορτ του Λονγκ Άιλαντ, έχει προκαλέσει φρενίτιδα στους λάτρεις των social media αλλά και αντιδράσεις σε όσους το θεωρούν υπερβολικό και παράξενο, όπως αναφέρει η nypost.

Το πολυτελές ποτό κοστίζει 120 δολάρια (περισσότερα από 100 ευρώ) και σερβίρεται με έναν ολόκληρο αστακό του Μέιν να κρέμεται από το ποτήρι. Η δημιουργία συνοδεύεται από οκτώ γαρίδες, λωρίδες μπέικον, ελιές, σέλερι και ψημένες πιπεριές χαλαπένιο, ενώ η βάση του είναι η κλασική μείξη χυμού ντομάτας και βότκας.

Η διαχειρίστρια του Claudio’s, Σελέστ Φιέρο, δήλωσε στη New York Post: «Ω Θεέ μου, μένουν άφωνοι! Οι άνθρωποι έρχονται μόνο και μόνο για αυτό. Μια φορά, σε ένα μπάτσελορ πάρτι παρήγγειλαν πέντε για το τραπέζι. Τραβούσαν φωτογραφίες, καθώς το ξεκοκάλιζαν».

Το εμβληματικό εστιατόριο, που λειτουργεί εδώ και 155 χρόνια, πρόσθεσε το ποτό στο μενού του πέρσι. Ωστόσο, το κοκτέιλ απέκτησε πραγματική φήμη όταν οι πελάτες άρχισαν να το ανεβάζουν στο TikTok και στο Instagram. Ένα βίντεο μάλιστα συγκέντρωσε πάνω από 3,1 εκατομμύρια προβολές, με σχόλια όπως: «Θα χρειαστώ λίγο βούτυρο στο πλάι!».

@food52

Would you drop $110 on a Bloody Mary… if it came topped with a whole lobster? #f52community

♬ original sound – Food52

Η Φιέρο αποκάλυψε ότι το κοκτέιλ έχει γίνει must για τους influencers: «Το έχουν δει στα social media. Πολλοί λένε ότι τους το πρότειναν φίλοι τους. Στην αρχή πουλούσαμε λίγα, τώρα φτάνουμε τα 20 με 25 την εβδομάδα».

Ωστόσο, δεν είναι όλοι ενθουσιασμένοι. Κάποιοι χρήστες σχολίασαν αρνητικά: «Δεν θέλω ο αστακός μου να ανακατεύεται με το ποτό μου, είναι περίεργο», έγραψε ένας. Άλλος πρόσθεσε: «Καημένε αστακέ…».

Παρ’ όλα αυτά, η Φιέρο δεν ανησυχεί για τον ανταγωνισμό: «Είναι ένας ολόκληρος αστακός, καταλαβαίνετε τι εννοώ; Δεν νομίζω πως θα το αντιγράψουν εύκολα. Πρέπει να βάλεις λίγη αγάπη σε αυτό», τόνισε.

Μέχρι στιγμής κανείς δεν το έχει παραγγείλει για take away, αλλά το εστιατόριο είναι ανοιχτό στην ιδέα. «Θα ήταν ωραίο να το πάρει κάποιος σπίτι σε ένα δείπνο με φίλους. Αν το κάνετε, να μας το πείτε, θα το ανεβάσουμε στα social media!», είπε γελώντας.

Ένα είναι βέβαιο: το πολυτελές κοκτέιλ των 120 δολαρίων έχει καταφέρει να διχάσει το κοινό – άλλοι το θεωρούν γαστρονομικό έργο τέχνης και το λατρεύουν και άλλοι μια υπερβολή που… απλώς δεν καταπίνεται.