Κάθε τηλεοπτικός σταθμός έχει τα «δυνατά» του χαρτιά και τα ρίχνει στην αρένα της τηλεθέασης με στόχο να κερδίσει την προτίμηση και να κατακτήσει την πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης.

Τέσσερις τέτοιες εκπομπές έχει και ο Alpha. Η ψυχαγωγία και η ενημέρωση του Alpha, τόσο το Σαββατοκύριακο όσο και τις καθημερινές, μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού τον Μάρτιο.

Πρώτες στην προτίμηση των τηλεθεατών ήταν οι εκπομπές «Deal», «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», «Καλύτερα δε γίνεται» και «Kitchen Lab».

Ο Χρήστος Φερεντίνος και το Deal ήταν για ακόμα μια φορά πρώτοι στο σύνολο κοινού με 18.5% κατά μέσο όρο, αλλά και στο δυναμικό κοινό με 16.2%. Περισσότεροι από 1.278.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1’ «Deal» τον Μάρτιο.

Κυρίαρχος και τον Μάρτιο αναδείχθηκε ο Νίκος Μάνεσης. Το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» κατέγραψε 23% στο σύνολο κοινού, και 21.2% στο δυναμικό κοινό 18-54. Κατά μέσο όρο, 1.518.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» έστω για 1 λεπτό, τον μήνα Μάρτιο.

Η Ναταλία Γερμανού και το «Καλύτερα δε γίνεται!» ανέδειξε καταγγελίες και μαρτυρίες που συγκλόνισαν το τηλεοπτικό κοινό και διατήρησαν την εκπομπή στην πρώτη θέση και για τον μήνα Μάρτιο, χαρίζοντάς της την απόλυτη πρωτιά. Η «συμμορία του Σαββατοκύριακου» ήταν στην κορυφή στο σύνολο κοινού (18.7%), στο δυναμικό κοινό 18-54 (17.1%), αλλά και σε όλα τα επιμέρους κοινά. Τη Ναταλία και την παρέα της επέλεξαν να παρακολουθήσουν έστω για 1 λεπτό, 1.898.000 τηλεθεατές τον μήνα Μάρτιο.

Νόστιμες και πρωτότυπες συνταγές μαγείρεψε μαζί με τον Άκη Πετρετζίκη στο «Kitchen Lab» του, το 16.1% στο σύνολο κοινού και το 13,5% στο δυναμικό κοινό 18-54, ανεβάζοντας την εκπομπή στην πρώτη θέση των προτιμήσεων του τηλεοπτικού κοινού.