Ο παράγοντας-κλειδί για τη γρήγορη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Οι αυτοκινητοβομηχανίες επιδιώκουν αυτονομία για πάνω από 1.000 χιλιόμετρα


AUTO
10:03
20/05/2020
Ο παράγοντας-κλειδί για τη γρήγορη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
1
loading

H γρήγορη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων μπορεί να απασχολεί σήμερα μικρή μερίδα ανθρώπων, όμως τα επόμενα χρόνια αναμένεται να μπει στη ζωή μας, καθώς από αυτήν θα εξαρτάται ένα μεγάλο μέρος της καθημερινής μετακίνησής μας.

Καθώς οι φορτιστές, ενσωματωμένοι ή μη και οι σταθμοί γρήγορης φόρτισης DC γίνονται πιο ισχυροί, τα καλώδια θα μπορούσαν να γίνουν ο περιοριστικός παράγοντας στην ταχύτητα φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αυτός είναι ένας τομέας της ηλεκτροκίνησης που θα πρέπει να αναπτυχθεί για να μπορέσει ο εκάστοτε προμηθευτής να βγάλει ένα αξιόπιστο προϊόν που θα μπορεί να φορτίζει γρήγορα και με ασφάλεια ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Ο προμηθευτής Huber + Suhner ξεκίνησε ήδη τις έρευνες προκειμένου να αναπτύξει το καλώδιο της επόμενης γενιάς που θα επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση.

Το νέο καλώδιο είναι το πρώτο που επιτρέπει συνεχή φόρτιση στα 500 αμπέρ, σύμφωνα με την εταιρεία. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στα δίκτυα φόρτισης και στις αυτοκινητοβιομηχανίες να εκμεταλλεύονται πλήρως το υπάρχον υλικό φόρτισης.

Το δρόμο της ταχυφόρτισης με προηγμένα καλώδια άνοιξε πριν από χρόνια η Porsche, η οποία διαθέτει ένα πρωτότυπο που φορτίζει σήμερα έως 450 κιλοβάτ στα 800V, ενώ την ακολούθησαν και άλλοι κατασκευαστές.

Αυτή η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει πλήρη φόρτιση των μπαταριών σε χρόνο κάτω των 20 λεπτών μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Αυτό μπορεί να δώσει το κίνητρο σε πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να αλλάξουν το σύστημα φόρτισης, έτσι ώστε να λύσουν ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με την φόρτιση των αυτοκινήτων τους.

Η επίτευξη αυτών των στόχων απαιτεί πιο ισχυρά καλώδια. Η νέα γενιά καλωδίων θα ψύχεται με υγρό, όπως πρέπει να γίνεται σε κάθε καλώδιο αυτού του επιπέδου ρεύματος και θα υποστηρίζεται από ξεχωριστές μονάδες ψύξης για τις γραμμές τροφοδοσίας που τα τροφοδοτούν.

Παρά το γεγονός ότι αυτά προϋποθέτουν μεγαλύτερες δαπάνες θα απαιτηθούν καλώδια υψηλότερης απόδοσης σε σταθμούς φόρτισης για να συμβαδίζουν με τους προχωρημένους ρυθμούς φόρτισης και με τη σειρά τους απαιτούνται μεγαλύτερες μπαταρίες που θα έχουν μεγαλύτερη εμβέλεια.

Άλλωστε είναι και το μεγάλο στοίχημα των αυτοκινητοβιομηχανιών που επιδιώκουν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να φθάσουν την αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος πάνω από 1.000 χιλιόμετρα.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar Giorgis

    Δεν υπάρχει Porsche που φορτίζει με ρυθμό 450KW. Η λύση δεν είναι η ψύξη γιατί τα ήδη χοντρά και βαριά καλώδια θα γίνουν ακόμη βαρύτερα και χοντρύτερα για να περάσουν πολλά αμπέρ. Η λύση είναι η αύξηση της τάσης. Είναι άλλο θέμα είναι η εσωτερική αντίσταση των μπαταριών. Η επόμενη γενιά θα έχει δυνατότητα να φορτίζει πολύ πιο γρήγορα. Αν επιτευχθεί γρήγορη φόρτιση τότε τι χρειάζεται η μεγάλη αυτονομία? Κανείς δεν κάνει 1000 χλμ. χωρίς στάση.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει