Περιορισμένης έκτασης σχεδιαστικές αλλαγές φέρνει η νέα χρονιά για το πολυτελές Sport Activity Coupe μοντέλο της Βαυαρικής εταιρείας, που θα παρουσιαστεί επίσημα το Μάρτιο, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Το γερμανικό μοντέλο υπέστη ένα περιορισμένης έκτασης face lift ανανεώνοντας με τον τρόπο αυτό την παρουσία του στο πολυτελές άκρο της κατηγορίας των Sport Activity Coupe. Έχοντας ήδη ξεπεράσει σε εμπορικό επίπεδο ακόμα και τις προσδοκίες των δημιουργών της (σημ.: σε παγκόσμιο επίπεδο οι συνολικές πωλήσεις του μοντέλου ξεπερνούν τις 150.000 μονάδες), η νέα X6 χαρακτηρίζεται πλέον από τους νέους σε σχεδίαση προβολείς ομίχλης, οι οποίοι είναι τοποθετημένοι τώρα πιο ψηλά και σε μεταλλικό πλαίσιο, ενώ ελαφρώς ανανεωμένη είναι και η μορφή της εμπρόσθιας μάσκας. Στο πίσω μέρος, οι αλλαγές είναι λιγότερο διακριτές, με τα φωτιστικά σώματα να υιοθετούν, για λόγους απόδοσης κυρίως, τη γνωστή τεχνολογία LED.

Νέα σχεδίαση διαθέτουν και οι 19άρες ζάντες των βασικών εκδόσεων, ενώ προαιρετικά για τις 8κύλινδρες εκδόσεις θα διατίθενται τροχοί διαμέτρου 20 ιντσών. Εξωτερικά, οι αλλαγές ολοκληρώνονται με τους νέες χρωματικές αποχρώσεις. Στο εσωτερικό, οι διαφοροποιήσεις είναι ελάσσονος σημασίας, με τις βασικότερες αλλαγές να αφορούν τις νέες δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων και προαιρετικά την τριθέσια διαμόρφωση στο πίσω κάθισμα. Η γκάμα των διαθέσιμων βενζινοκινητήρων της νέας Χ6 περιλαμβάνει έναν 8κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 407 ίππων (xDrive 50i) και έναν 3λιτρο 6κύλινδρο με απόδοση 306 ίππων (xDrive 35i), ενώ, σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, η ισχύς των εκδόσεων xDrive 40d και xDrive 30d ανέρχεται αντίστοιχα στους 306 και 245 ίππους.

Η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση κινείται από έναν πανίσχυρο V8 κινητήρα απόδοσης 555 ίππων σε συνδυασμό με ένα σπορ αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το… διαφορετικό σε ότι αφορά στη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων του μοντέλου έγκειται στην προσθήκη, δια χειρός M Performance Automobiles, της έκδοσης Μ50d, η οποία κινείται από έναν ολοκαίνουργιο 3λιτρο κινητήρα ντίζελ, με τρία τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 381 ίππους και 740 Nm ροπής εξασφαλίζοντας, σύμφωνα με τους Γερμανούς, μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,3 δλ. Η κατανάλωσή του, κατά μέσο όρο, κυμαίνεται στα 7,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Πηγή: 4troxoi.gr