Ειδικοί στον τομέα της αεροπορίας δίνουν νέα διάσταση στην έρευνα του σοκαριστικού και συνάμα τραγικού δυστυχήματος στην Ινδία, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 290 άνθρωποι

Ο πρώην πιλότος Εσαν Χαλίντ επέμεινε στο «μαύρο κουτί» που δίνει κρίσιμα στοιχεία από το πιλοτήριο λέγοντας ότι «Οπως φάνηκε, το αεροσκάφος συνετρίβη εν πτήσει. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπήρξε έκρηξη στον αέρα», ενώ ο αναλυτής Τζέφρι Τόμας παρατήρησε ότι, τη στιγμή της πτώσης, το σύστημα προσγείωσης ήταν ακόμη εκτεταμένο «Όταν το παρατηρώ αυτό, διαπιστώνω ότι το σύστημα προσγείωσης είναι ακόμα κάτω, αλλά τα πτερύγια έχουν μαζευτεί. Είναι κάτι πολύ ασυνήθιστο τόσο νωρίς μετά την απογείωση», ανέφερε χαρακτηριστικά. Ενώ τόνισε ότι «σε φυσιολογικές συνθήκες, το σύστημα προσγείωσης ανασύρεται μέσα σε 10-15 δευτερόλεπτα από την απογείωση, ενώ τα πτερύγια (flaps) μαζεύονται σταδιακά μέσα σε 10-15 λεπτά. Η πρόωρη αναδίπλωση των πτερυγίων θα μπορούσε να επηρεάσει καθοριστικά την ικανότητα του αεροσκάφους να αναπτύξει την απαιτούμενη ταχύτητα για την άνοδό του.»

Το αεροσκάφος φέρεται να βρισκόταν σε ύψος 600 ποδιών όταν συνέβη το περιστατικό, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με το αν το πλήρωμα αντιμετώπιζε ένα μόνο πρόβλημα ή πολλά προβλήματα ταυτόχρονα, αναφέρει το Times of India.

Βρετανοί και Αμερικανοί εμπειρογνώμονες στον τόπο του πολύνεκρου δυστυχήματος

Στην αποστολή τεσσάρων επιθεωρητών αεροπορικών ατυχημάτων στο Αχμενταμπάντ προχωρά το Ηνωμένο Βασίλειο για να βοηθήσουν τους Ινδούς ομολόγους τους. Η ομάδα, που προέρχεται από το Τμήμα Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου, θα αναχωρήσει από το Λονδίνο σήμερα το βράδυ και θα φτάσει στον τόπο του ατυχήματος αύριο

Επίσης αμερικανοί ερευνητές θα ταξιδέψουν στην Ινδία, με σκοπό να βοηθήσουν στην έρευνα για τη συντριβή του αεροσκάφους