Ένα από τα ωραιότερα σκάφη που ξεχώρισαν στην Ελλάδα, με φουτουριστικό ντιζάιν, εκπληκτική πολυτέλεια, πανίσχυρες μηχανές αλλά και λόγω προγενέστερου ιδιοκτησιακού καθεστώτος είναι το 40 μέτρων “My Toy”  της AB Yachts που συνεχίζει το ταξίδι του πλέον στη Μεσόγειο ως μια θαλαμηγός που προσφέρεται έναντι υψηλού κομίστρου για διακοπές τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι.

Όπως μάλιστα αναφέρεται σήμερα στην αγγελία ενοικίασης του, στο Yacht Charter Fleet, το κόμιστρο ξεκινά από τις 110 χιλιάδες δολάρια την εβδομάδα και μπορεί να φθάσει και τις 115 χιλιάδες δολάρια, την high season, χωρίς στην τιμή να προστεθούν και τα “έξτρα”. Τότε το τίμημα για την ενοικίαση του “My Toy” μπορεί να φθάσει και τις 121 χιλιάδες δολάρια

Την εποχή που κατασκευάστηκε η θαλαμηγός όλοι μιλούσαν για ενα ναυπηγικό θαύμα άνεσης πολυτελείας και τεχνολογίας. Το σκάφος ναυπηγήθηκε στη Ιταλία απο την AB Yachts έπειτα από ειδική παραγγελία του επιχειρηματία Άρη Βωβού και πήρε το όνομα “Maria Pia” από την αγαπημένη κόρη του.

Η θαλαμηγός γνώρισε τότε ημέρες δόξας πλέοντας στα θέρετρα της Βόρειας Ιταλίας και της Γαλλικής Ριβιέρας με τον επιχειρηματία και την οικογένεια του  να απολαμβάνει κάθε μέρα πάνω στο σκάφος, αν και το ταξίδι, ήταν ιδιαίτερα μεγάλο.

Μάλιστα όπως είχε ειπωθεί τότε ο επιχειρηματίας είχε πέσει σε κακοκαιρία στα ανοικτά του Πόρτο Τσέρβο και κατάφερε με τη θαλαμηγό αυτή να δαμάσει τα κύματα. 

Ωστόσο κάποια στιγμή, εκεί γύρω στο 2013, ο Άρης Βωβός  αποφάσισε να αποχωριστεί την θαλαμηγό που το ξεχωριστό της σχέδιο, δεν άργησε να του εξασφαλίσει νέο αγοραστή, καθώς ο πρόεδρος εκείνη την εποχή του Porto Carras Κωνσταντίνος Στέγγος “έκλεισε” το σκάφος.

Άλλωστε ο μπον – βιβέρ Πατρινός επιχειρηματίας ήταν γνωστό, την εποχή της αγοροπωλησίας του σκάφους, ότι λάτρευε την καλή ζωή. Ωστόσο λίγους μήνες αργότερα στα κοσμικά πηγαδάκια κυκλοφόρησε η είδηση ότι ο Κωνσταντίνος Στέγγος είχε αγοράσει τη θαλαμηγό για επαγγελματική χρήση, καθώς ο ίδιος μετακινούταν με ελικόπτερο.

Εκείνη την εποχή μέσω του CharterWorld.com η θαλαμηγός βγήκε για πρώτη φορά προς ενοικίαση έναντι των 89 με 99 χιλιάδων ευρώ την εβδομάδα σε Vip πελάτες. 

Ένα χρόνο αργότερα, από την αγοροπωλησία της θαλαμηγού και της ένταξης της ως πλοίο για πολυτελής κρουαζιέρες ανέβηκε στην ιστοσελίδα Ocean Independence η αγγελία της πώλησης του σκάφους που εν τω μεταξύ είχε κάνει μια μεγάλη ανακαίνιση.

Το τίμημα της πώλησης που έγινε γνωστό εκεί γύρω στον Φεβρουάριο του 2013 ήταν στα 8,8 εκατομμύρια ευρώ. Μάλιστα, όπως είχε προκύψει από την τιμή εκκίνησης που είχε δοθεί στην ιστοσελίδα στην οποία  είχε “ανέβει” η αγγελία, η τιμή για να αποκτήσει κάποιος το φουτουριστικό σκάφος από τον δεύτερο κατά σειρά  ιδιοκτήτη του είχε υποστεί μείωση κατά ένα εκατομμύριο ευρώ. 

Σήμερα, αν και έχουν περάσει αρκετά χρόνια, οι ανέσεις της θαλαμηγού θυμίζουν παροχές πεντάστερου ξενοδοχείου. Καθώς το σκάφος διαθέτει μεταξύ άλλων μια μάστερ σουίτα με γυμναστήριο και σάουνα, δυο διπλές υπερπολυτελείς καμπίνες ενώ παρέχεται η δυνατότητα μετατροπής του γυμναστηρίου σε σουίτα, έτσι ώστε, όταν απαιτείται, να μπορεί να φιλοξενήσει περισσότερα άτομα.