Μπορεί να φοβούνταν πως τα μαγαζιά τους θα έμεναν σχεδόν άδεια και οι πάγκοι τους σχεδόν γεμάτοι οι κρεοπώλες της Θεσσαλονίκης, καθώς η φετινή Τσικνοπέμπτη περιορίζεται σε μπαλκόνια, σαλόνια και αυλές.Ωστόσο τελικά η κίνηση και ο τζίρος της σημερινής ημέρας φαίνεται να τους διαψεύδει.

Οι κρεοπώλες του νομού Θεσσαλονίκης «βλέπουν» τη φετινή, διαφορετική Τσικνοπέμπτη αύξηση στον τζίρο τους σε ποσοστό άνω του 10%, με την κίνηση στα μαγαζιά τους να παραπέμπει σε εποχές της περιόδου 2012-2015, οπότε και επικρατούσε κοσμοσυρροή τη συγκεκριμένη ημέρα, όπως ανέφερε στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του σωματείου κρεοπωλών νομού Θεσσαλονίκης, Σάββας Κεσίδης.

«Αυτό που συμβαίνει σήμερα έχουμε χρόνια να το δούμε» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κεσίδης, επισημαίνοντας ότι «από το 2016, οι κρεοπώλες του νομού Θεσσαλονίκης βλέπουν κάμψη του τζίρου τους την ημέρα της Τσικνοπέμπτης και το 2019 μάλιστα αυτή ξεπέρασε το 20%».

Έτσι, μπορεί οι Θεσσαλονικείς να μην αγοράζουν πολλά κιλά κρέατος για να ψήσουν σήμερα είτε στο μπαλκόνι του σπιτιού τους, είτε στην αυλή τους, αλλά «οι σακούλες που γεμίζουμε είναι πολύ περισσότερες, τουλάχιστον κατά 15%», τόνισε ο Κεσίδης και πρόσθεσε: «μπορεί να ήμασταν ανήσυχοι λόγω της πρωτόγνωρης κατάστασης φέτος, αλλά τελικά δεν θα μας μείνει ούτε δείγμα κρέατος στο ψυγείο».

«Πρωταγωνιστής» και φέτος αναδεικνύεται το χοιρινό (μπριζόλες, πανσέτες, σουβλάκια και λουκάνικα) και ακολουθούν τα είδη με κιμά, με τα μπιφτέκια και τα σουτζουκάκια να κερδίζουν με διαφορά στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Κοτόπουλο, αρνί και κατσίκι, αλλά και μοσχάρι είναι «είδη που πωλούνται μεν, αλλά με βραδύτερο ρυθμό έναντι των άλλων», επισήμανε ο κ. Κεσίδης, υπογραμμίζοντας ότι «οι τιμές σε όλα τα είδη δεν έχουν αλλάξει ούτε κατά ένα σεντ».

(φωτογραφία αρχείου)

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast.gr. Ακολουθήστε το Newsbeast.gr σε Instagram, Facebook και Twitter.