Οι περισσότεροι χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν ένα λογαριασμό στο twitter, με πολλούς να δηλώνουν φανατικοί «οπαδοί» του και να το προτιμούν από το Facebook, ενώ σχεδόν όλες οι εταιρείες διαθέτουν επίσης το δικό τους λογαριασμό για να «τιτιβίζουν» οτιδήποτε αφορά το χώρο που δραστηριοποιούνται και να είναι σε επαφή με τους πελάτες τους.

Πώς όμως «βλέπουν» το μέσο αυτό όσοι εργάζονται… μέσα σε αυτό;

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider παρακάτω παρατίθενται μια «λίστα παραπόνων» από εργαζομένους στην επιχείρηση «Twitter»:

«Όσο αναπτύσσεται η εταιρεία, τόσο μεγαλώνει ο πόνος, καθώς όλο και πιο πολύ μπαίνουν στον οργανισμό».

«Αρχίζει να μοιάζει σα μια μεγάλη εταιρεία και χάνεται το αίσθημα φρεσκάδας μιας startup».

«Πολλά εσωτερικά εργαλεία διαχείρισης δε λειτουργούν σωστά».

«Οι εργαζόμενοι που δε βρίσκονται στα κεντρικά γραφεία στο Σαν Φρανσίσκο, μερικές φορές νιώθουν “αποκομμένοι”».

«Υπάρχουν πολλοί managers για το μέγεθος της εταιρείας, πολλοί από τους οποίους μάλιστα δεν έχουν τεχνικές γνώσεις, προσφέροντας λίγα, αλλά κάνοντας πολύ θόρυβο. Η εσωτερική πολιτική δεν ανταποκρίνεται στο μέγεθος της εταιρείας, με τους κανόνες που ισχύουν έχεις την εντύπωση ότι δουλεύεις για έναν πολύ μεγαλύτερο οργανισμό».

«Πολλοί διευθυντές και ιεραρχία, άδικη και ανομοιόμορφη αποζημίωση».

«Οι διαδικασίες πρόσληψης είναι δύσκολες, όμως το πώς και πού ταιριάζουν οι νέοι εργαζόμενοι στην όλη εικόνα, είναι ένα μυστήριο σε πολλούς τομείς».

Βέβαια, δεν αισθάνονται όλοι έτσι. Υπάρχουν κι εκείνοι που χαίρονται να δουλεύουν εκεί:

«Παρότι η εταιρεία αναπτύχθηκε πολύ, ευτυχώς δε χάθηκε η ταλέντο και η δημιουργικότητα».

«Εξαιρετικοί διευθύνοντες σύμβουλοι. Διαφανείς διαδικασίες και νοιάζονται πραγματικά για την εταιρεία. Είναι πολύ έξυπνοι άνθρωποι».

«Είναι ένα συναρπαστικό μέρος για να δουλεύει κανείς. Η ανάπτυξη σημαίνει ότι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, αλλά και μεγαλύτερη ευθύνη για όλους».