Σύμφωνα με δημοσίευμα του eMarketer τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook φέτος θα φτάσουν τα 1,28 δισ. δολάρια. Αντίθετα, τα έσοδα από διαφημίσεις της ανταγωνιστικής ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης, MySpace της News Corp. αναμένεται να φτάσουν μόλις τα 347 εκατ. δολάρια.

«Οι διαφημιστικές των brand βλέπουν το Facebook ως βασική αγορά», σχολιάζει η επικεφαλής αναλύτρια της eMarketer, Debra Aho Williamson. Το δημοσίευμα αναφέρει ότι τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook θα φτάσουν τα 835 εκατ. δολάρια μόνο στις ΗΠΑ.