Η Disney σκέφτεται να προσθέσει νέες διαφημιστικές εταιρίες στην πλατφόρμα της, αλλά και να κάνει άνοιγμα στα games μέσα από το Disney+. Σύμφωνα με το Variety, η Rita Ferro που είναι πρόεδρος πωλήσεων και διαφημίσεων της Disney, εξέφρασε το ενδιαφέρον της εταιρίας για να επεκταθεί και αλλού προσθέτοντας έτσι διάφορες δυνατότητες στην streaming πλατφόρμα.

«Ο κόσμος των διαφημιστικών εμπειριών στο (δηλαδή βίντεο που βασίζεται σε διαφημίσεις) είναι ένα σημαντικό μέρος για να εξελιχθεί κάποιος» είπε η Ferro, προσθέτοντας παράλληλα ότι η Disney έχει προγραμματιστεί μία παρουσίαση για τις 10 Ιανουαρίου, όπου θα μοιραστεί περαιτέρω πληροφορίες για το όραμά της.

Προς το παρόν δε γνωρίζουμε τι ακριβώς θέλει να κάνει η εταιρία με τις διαφημίσεις, αλλά ούτε πώς θα μπορούσε να προσφέρει κάτι σχετικά με το gaming στην πλατφόρμα της. Περισσότερα πρόκειται να γίνουν γνωστά όταν πραγματοποιηθεί το εν λόγω ειδικό event σε μερικές εβδομάδες στο Λας Βέγκας.

Το Disney+ έφερε τη συνδρομή με διαφημίσεις πριν από λίγους μήνες και επέκτεινε τη βάση των πελατών της σε περισσότερες από 1.000 εταιρίες από όλο τον κόσμο. Από τις αρχές της χρονιάς, η πλατφόρμα έχει σημειώσει μια σημαντική αύξηση κατά 35 τοις εκατό στον χρόνο που αφιερώνεται στην υπηρεσία, με τους μισούς νέους συνδρομητές να επιλέγουν το φθηνότερο πακέτο με διαφημίσεις.