Δεύτερο περιστατικό επιπλοκών μετά τον εμβολιασμό για τον κορονοϊό σημειώθηκε στην Κρήτη.

Σύμφωνα με το cretapost.gr, μία 45χρονη γυναίκα παρουσίασε παράλυση στην αριστερή της πλευρά λίγες ημέρες μετά τη χορήγηση της πρώτης δόσης του εμβολίου.

Η γυναίκα νοσηλεύεται στην Νευροχειρουργική κλινική του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Ηρακλείου με τις αξονικές τομογραφίες να δείχνουν θρόμβο στο κεφάλι.

Σημειώνεται ότι στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου νοσηλεύεται ακόμα μια γυναίκα, μετά τον εμβολιασμό της με το εμβόλιο της AstraΖeneca. Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών, εμβολιάστηκε πριν από 15 ημέρες και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Creta24, εμφάνισε συμπτώματα θρομβοπενίας. Πρόκειται μια αυτοάνοση επιπλοκή και αφορά στην διαταραχή της πηκτικότητας του αίματος.

Και οι δύο περιπτώσεις εξετάζονται με προσοχή και γίνονται όλες οι απαραίτητες εξετάσεις προκειμένου να διαπιστωθεί εάν έχουν άμεση σχέση με το εμβόλιο.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.