Οι διαφημιστικές εταιρείες Publicis και Omnicom ανακοίνωσαν σήμερα το σχέδιό τους να συγχωνευτούν δημιουργώντας τον μεγαλύτερο διαφημιστικό όμιλο σε διεθνές επίπεδο, με στοιχεία ενεργητικού που ξεπερνούν τα 35,1 δισ. δολάρια (περίπου 26 δισ. ευρώ).

Οι μέτοχοι των δύο εταιρειών θα έχουν περίπου από 50% του μετοχικού κεφαλαίου βάσει της συμφωνίας, που παρουσιάστηκε σε ανακοίνωσή τους ως μια «συγχώνευση ίσων». Η Publicis ανέφερε ότι η συγχώνευση αυτή θα δημιουργήσει «σημαντική αξία για τους μετόχους». Η νέα εταιρεία θα έχει δύο έδρες, στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη και θα είναι εισηγμένη στα αντίστοιχα χρηματιστήρια.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση η συμφωνία για τη συγχώνευση αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2013 ή το πρώτο τρίμηνο του 2014.