Ο Music 89,2 συνεχίζει και αυτή τη χρονιά την επιτυχημένη πορεία του και βρίσκεται «τρομακτικά…ποοολύ μπροστά» και στις ακροαματικότητες, όπως καταγράφηκαν στην έρευνα της MRB για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ.

Πιο συγκεκριμένα, ο Music 89,2 είναι το αγαπημένο «κόλλημα» των ακροατών ηλικίας 15-34, αφού την αντίστοιχη περσινή περίοδο 14/12/20 – 15/2/21 (W83-W90) ήταν στο 13,7% και σήμερα, την περίοδο 24/10/22 – 18/12/22 (W164-W171), σκαρφάλωσε στο 16,2% καταλαμβάνοντας την 2η θέση στη συνολική κατάταξη των ραδιοφώνων και την πρώτη θέση ανάμεσα σε όλα τα μουσικά ραδιόφωνα με ξένο ρεπερτόριο

Και οι μεγαλύτερες ηλικίες 25-44 όμως χορεύουν πια ξεκάθαρα στο beat του Music 89,2!

Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι την περίοδο 14/12/20 – 15/2/21 (W83-W90) ο Music 89,2 βρισκόταν στο 7,17%, κι έναν μόλις χρόνο αργότερα (24/10/22 – 18/12/22, W164-W171) εκτοξεύθηκε στην 3η θέση του ραδιοφωνικού χάρτη κι έγινε το 1ο μουσικό ραδιόφωνο με ξένο ρεπερτόριο στην Αθήνα με ποσοστό 11,7%!

Θεαματική είναι και η αποδοχή της πρωινής εκπομπής του Music 89,2 με «Τα Κουνάβια», δηλαδή τους Φάνη Λαμπρόπουλο, Ελένη Βουλγαράκη και Δημήτρη Μπουμπουλίνη. Τα «Κουνάβια» (07:00-10:00) είναι σήμερα η πρώτη εκπομπή στη συνολική κατάταξη των ραδιοφωνικών σταθμών και στο ηλικιακό group 25-44, έχοντας αυξήσει τα ποσοστά της από το 7,79% (14/12/20 – 15/2/21, W83-W90) στο 11,9% (24/10/22 – 18/12/22, W164 – W171)!

Με γνώμονα τον επικοινωνιακό άξονα «Ποοολύ Μπροστά» που παρουσίασε κατά την έναρξη της σεζόν, ο Music 89,2 λάνσαρε στις αρχές του 2023 και τη νέα του καμπάνια με τίτλο «Τρομακτικά… ποοολύ μπροστά», μια ιδέα που βρίσκεται σε απόλυτη συμφωνία με τους ρυθμούς ανάπτυξης του ραδιοφωνικού σταθμού. Στο πλαίσιο της δημιουργικής αλληλεπίδρασης με τους ακροατές του, ο Music 89,2 υπόσχεται να συνεχίσει να εμπλουτίζει διαρκώς το περιεχόμενο του με ανατρεπτικούς διαγωνισμούς, μεγάλα δώρα και events ώστε να  ευχαριστεί το διαρκώς αυξανόμενο κοινό που τον ακολουθεί.