Η Honda αποκάλυψε την τελευταία γενιά του δημοφιλούς compact SUV HR-V, που διαθέτει ένα δυνατό και άμεσης απόκρισης υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV με δύο ηλεκτροκινητήρες. Το υβριδικό HR-V προσφέρει αποδοτική λειτουργία, εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας και προηγμένες τεχνολογίες. Σχεδιαστικά, είναι εμπνευσμένο από το σχήμα ενός coupe, διατηρώντας και αναβαθμίζοντας τα πλεονεκτήματα άνεσης και ευρυχωρίας για τα οποία φημίζεται.

Το νέο HR-V, που θα διατίθεται στην Ευρώπη από τα τέλη του 2021, είναι το επόμενο μοντέλο με το διακριτικό e:HEV (hybrid electric vehicle) στη γκάμα της ιαπωνικής μάρκας, μετά το ανανεωμένο CR-V και το νέο Jazz που λανσαρίστηκε το 2020.


Η σχεδίαση του υβριδικού SUV περιλαμβάνει μία νέα μάσκα, ενώ στο σχήμα του αμαξώματος ενσωματώνεται ένα μακρύ καπό και πιο αιχμηρά, κάθετα πλαϊνά τμήματα προς όφελος της ευρυχωρίας εσωτερικού. Το κέντρο του καπό είναι χαμηλό και επίπεδο, ενώ η πλευρική γραμμή συγκλίνει προς την βάση των κολόνων Α, αποπνέοντας αίσθηση στιβαρότητας, όπως ταιριάζει σε ένα SUV.

Το νέο HR-V πετυχαίνει συνδυασμό στυλ SUV και ευρυχωρίας, χάρη στην διάταξη των εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος κίνησης. Έτσι διατηρεί τον μεγάλο εσωτερικό χώρο του προκατόχου του, έχοντας την δυνατότητα μεταφοράς τεσσάρων ενήλικων με άνεση. Το ευρύχωρο εσωτερικό είναι στα πρότυπα των premium SUV, με χρήση μοντέρνων και ποιοτικών υλικών. Η σύγχρονη, μινιμαλιστική αισθητική, που ξεκινά από την οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων, είναι αποτέλεσμα της λιττής φιλοσοφίας του εσωτερικού και του ταμπλό, όπου το κάθε στοιχείο είναι μελετημένο και εργονομικά τοποθετημένο. Την ευχάριστη αίσθηση των επιβατών εγγυάται το νέο σύστημα διάχυσης του αέρα που καθοδηγεί την ροή φρέσκου αέρα δίπλα και πάνω από τους επιβάτες, μέσω αεραγωγών σχήματος L στις πάνω γωνίες του ταμπλό.

Τέλος, χάρη στον τρόπο ενσωμάτωσης του συστήματος κίνησης σε συνδυασμό με την κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ, το νέο HR-V διατηρεί τα ευέλικτα καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν δύο δυνατότητες αναδίπλωσης (επίπεδη ή όρθια διάταξη), ανάλογα με τις απαιτήσεις φόρτωσης.

Νίκος Τσάδαρης