H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας υπενθυμίζει ότι η εταιρεία «N. I. Θεοχαράκης Α.Ε.», εκτελεί   πρόγραμμα   ανάκλησης αυτοκινήτων Nissan μοντέλα  Pick  Up  (D22),  Patrol  (Y61),  Almera (N16),  Almera Tino (V10), Terrano II (R20), X-Trail (T30), Tiida (C11) και Note (E11) για έλεγχο των μονάδων αερόσακων  συνοδηγού, καθώς και  Tiida  (C11)  και  Note  (E11) για έλεγχο των μονάδων αερόσακων οδηγού.

Οι ημερομηνίες παραγωγής των υπό ανάκληση οχημάτων στην Ελλάδα είναι: • Pick  Up  (D22) παραγωγής από 29/5/2000 έως 2/3/2012,• Almera  (N16) παραγωγής από 22/5/2001 έως 24/11/2006, • Almera Tino (V10) παραγωγής από 22/8/2001 έως 21/11/2005, • Patrol  (Y61) παραγωγής από 29/5/2000 έως 24/12/2012, • Terrano II (R20) παραγωγής από 6/1/2003 έως 24/12/2012 • X-Trail (T30) παραγωγής από 29/5/2000 έως 28/12/2012, • Tiida (C11) παραγωγής από 13/1/2007 έως 31/8/2014, • Note (E11) παραγωγής από 30/8/2005 έως 19/7/2013.

Υπενθυμίζεται ότι σε κάποια από τα επηρεαζόμενα οχήματα υπάρχει η πιθανότητα εμφάνισης αστοχίας στον αερόσακο συνοδηγού ή οδηγού.

Συγκεκριμένα,  σε ορισμένες εκδόσεις αναφλεκτήρων αερόσακων υπάρχει περίπτωση να εμφανιστεί  εισροή  υγρασίας  στο  εσωτερικό τους,  προκαλώντας αλλοίωση του προωθητικού αερίου μέσα στον αναφλεκτήρα.

Η  αλλοίωση αυτή μπορεί να προκαλέσει  μη κανονικό άνοιγμα του  αερόσακου ενώ, σε εξαιρετικές περιπτώσεις,  η συνθήκη αυτή μπορεί να δημιουργήσει υπερβολική πίεση μέσα στον αναφλεκτήρα  κατά  το  άνοιγμα του αερόσακου, με πιθανό αποτέλεσμα την αποκόλληση του αερόσακου από τη βάση στήριξής του.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Όλοι οι κάτοχοι των  συγκεκριμένων οχημάτων, που δεν έχουν ακόμη επισκεφθεί Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Nissan, θα ειδοποιηθούν εκ νέου με συστημένες επιστολές από την εταιρεία «N.   I.   Θεοχαράκης   Α.Ε.»,   προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του  δικτύου  Nissan,  ώστε να γίνει αντικατάσταση των αναφλεκτήρων του αερόσακου του  συνοδηγού ή του οδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Με την αντικατάσταση του αερόσακου θα δοθεί στο όχημα ∆ΩΡΕΑΝ Οδική Βοήθεια Nissan για ένα έτος.

Έλεγχος υπαγωγής του οχήματος στην ανάκληση μπορεί να γίνει και στην ιστοσελίδα της Εταιρείας www.nissan.gr  επιλέγοντας  «Ανάκληση αερόσακου ΤΑΚΑΤΑ»,  εισάγοντας τον πλήρη αριθμό πλαισίου του  οχήματος  στο πεδίο  VIN  και  επιλέγοντας  CHECK.

Η  απάντηση  του ελέγχου είναι επί του παρόντος στα Αγγλικά ως εξής: Μη επηρεαζόμενο όχημα:  «Your  vehicle  is  not  affected  by  the  Takata  recall  or  has  already been  repaired  according  to  our  data.  Should  you  need  more  information,  please  contact  your Nissan dealer». (μετάφραση: «Σύμφωνα με τα δεδομένα μας, το όχημά σας δεν επηρεάζεται από την ανάκληση Takata  ή  έχει  ήδη  επισκευαστεί.  Εάν  χρειάζεστε  περισσότερες  πληροφορίες,  παρακαλούμε επικοινωνήστε με Μέλος του ∆ικτύου Nissan») Επηρεαζόμενο  όχημα:  «Your  vehicle  is  affected  by  this  recall,  please contact  your  local dealer  to  arrange  a  repair.  Should  you  need  more  information,  please  contact  your  Nissan dealer». (μετάφραση:   «Το   όχημά   σας   επηρεάζεται   από   αυτή   την ανάκληση.   Παρακαλούμε   να επικοινωνήσετε  με  Μέλος  του  ∆ικτύου  Nissan  για  να  κλείσετε  ραντεβού  για  την  επισκευή.  Εάν χρειάζεστε  περισσότερες  πληροφορίες,  παρακαλούμε  επικοινωνήστε  με  Μέλος  του  ∆ικτύου Nissan»).

Στην  ιστοσελίδα  της  Εταιρείας www.nissan.gr  μπορεί  επίσης  να  γίνει  αναζήτηση  των Εξουσιοδοτημένων Συνεργείων Nissan για τη ∆ωρεάν διενέργεια της Ανάκλησης και την παροχή της ∆ωρεάν Οδικής Βοήθειας.

Για  περισσότερες  πληροφορίες  ή  διευκρινήσεις,  οι  καταναλωτές  παρακαλούνται  όπως επικοινωνήσουν   τηλεφωνικά  με  το  Τμήμα  Εξυπηρέτησης Πελατών   της   εταιρείας   «N. I. Θεοχαράκης Α.Ε.» στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.