H χρήση των κινητών συσκευών αυξάνεται διαρκώς σε συνδυασμό με τη ζήτηση των χρηστών για εξειδικευμένο ψηφιακό περιεχόμενο. Στο πλαίσιο αυτό, η BMW καινοτομεί δημιουργώντας από το τέλος του περασμένου Δεκέμβρη μία νέα ιστοσελίδα που προσφέρει ευελιξία, ταχύτητα και αποκρισιμότητα στον χρήστη από κάθε συσκευή, παρέχοντας επιπλέον εύκολη και ευχάριστη πλοήγηση. Μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας, Digital Stage 2, η νέα ιστοσελίδα www.bmw.gr παρέχει βέλτιστη, εύχρηστη και προσαρμοσμένη εμφάνιση όλων των μοντέλων και υπηρεσιών της μάρκας BMW σε όλες τις κινητές συσκευές όπως laptops, smart phones και tablets αφού είναι σχεδιασμένη με τη φιλοσοφία του responsive web design. Οι νέες ενσωματωμένες δυνατότητες επικοινωνίας εξυπηρετούν εύκολα τις ανάγκες και τα αιτήματα των επισκεπτών προσφέροντάς τους μία εξελιγμένη και ξεχωριστή εμπειρία. Μεταξύ άλλων, η νέα ιστοσελίδα περιέχει πλούσιο πληροφοριακό, φωτογραφικό υλικό και videos για όλα τα μοντέλα BMW, εμπλουτισμένο διαμορφωτή μοντέλων ( configurator ) με πανοραμική 3D εικόνα με γυροσκοπική λειτουργία σε κινητές συσκευές, άμεση διαδικασία για κλείσιμο test drive, εύκολη εύρεση μεταχειρισμένων οχημάτων από το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων, πληροφορίες για προϊόντα χρηματοδότησης, προγράμματα After Sales καθώς και μία εκτενή συλλογή από Lifestyle προϊόντα και αξεσουάρ για τους φίλους της μάρκας. Νίκος Τσάδαρης