Τα αναβαθμισμένα συστήματα διαχείρισης κινητήρα και υπερσυμπιεστή, η σπορ εξαγωγή με μειωμένη πίεση επιστροφής καυσαερίων και η βελτιστοποίηση για χρήση βενζίνης 100 οκτανίων ανεβάζουν τα επίπεδα ισχύος. Η μέγιστη ισχύς του 1.6 turbo αυξάνεται από 192 σε 210 ίππους. Η μέγιστη ροπή του βασικού κινητήρα (230-266 Nm) έχει αυξηθεί στα 250 Nm, με κορύφωση τα 280 Nm όταν ενεργοποιείται το overboost.

Για μέγιστη αξιοποίηση της κινητήριας ισχύος, ο εμπρός άξονας εφοδιάζεται με μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αυτό αποτρέπει την ολίσθηση των τροχών όταν υπάρχουν υψηλές πλευρικές δυνάμεις σε συνδυασμό με επιτάχυνση, ή αλλαγές στην ποιότητα του οδοστρώματος. Επίσης είναι ιδανικό για οδήγηση σε αγωνιστική πίστα.

Το πλαίσιο της ταχύτερης έκδοσης Corsa υιοθετεί νέα λογική. Μεταξύ άλλων έχει μειωθεί η απόσταση από το έδαφος, χρησιμοποιούνται νέα ελατήρια και αποσβεστήρες Bilstein, ενώ μία ακόμα λεπτομέρεια είναι το νέο ελαφρύ σύστημα εμπρός φρένων Brembo, με ειδικά υλικά τριβής στα τακάκια.

Οι αλγόριθμοι ελέγχου των συστημάτων υποστήριξης πλαισίου Traction Control (TC) και Electronic Stability Control (ESC) χαρτογραφήθηκαν από τους ειδικούς του Opel Performance Center, σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις.

Οι ονομαστικές τιμές επιδόσεων του Corsa OPC Nürburgring Edition είναι εντυπωσιακές: Επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα και πολύ καλύτερες ρεπρίζ λόγω της άφθονης ροπής. Το «μικρό» μοντέλο της Opel επιταχύνει από 80 στα 120 χλμ./ώρα με 5η σχέση στο κιβώτιο σε 6,2 δευτερόλεπτα, ενώ με τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας του.

Πηγή: 4troxoi.gr