Όπως αποδείχτηκε, η λατρεμένη σειρά «Stranger Things» δεν είναι απλώς ένα δημοφιλές τηλεοπτικό προϊόν, αλλά και βασικός μοχλός ανάπτυξης του ίδιου του Netflix.

Μετά το καταστροφικό δεύτερο τρίμηνο του 2019 λοιπόν, το Netflix ανέκαμψε και παρουσίασε αύξηση της συνδρομητικής του βάσης κατά 6,8 εκατ. πελάτες, αλλά και τζίρο 5,2 δισ. δολαρίων στο τρίτο τρίμηνο.

Το κανάλι έχει πια πάνω από 158 εκατ. συνδρομητές, λιγότερους απ’ όσους περίμενε, περισσότερους πάντως από όσους μπορούν να ονειρευτούν για την ώρα οι άλλοι.

Η μετοχή του κινείται ξανά με αυτοπεποίθηση στη Wall Street, αφήνοντας πίσω αυτή την πτώση του 23% στο δεύτερο τρίμηνο. Το «Stranger Things» έπαιξε εδώ τον ρόλο του, καθώς πάνω από 64 εκατ. λογαριασμοί παρακολούθησαν τον νέο κύκλο.

Όλα αυτά σημαίνουν πως το Netflix μπαίνει πιο δυνατό από ποτέ στην μπόρα του ανταγωνισμού που καταφτάνει από την Disney και την Apple. Θα παραμείνει όμως κυρίαρχος και πόσο θα αποδυναμωθεί από τα κανάλια των δύο κολοσσών που από τον Νοέμβριο διεκδικούν με αξιώσεις μεγάλα κομμάτια της streaming πίτας;

Ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Reed Hastings, παραδέχτηκε πάντως πρόσφατα πως θα είναι «σκληρός ο ανταγωνισμός», καθώς μέσα στο 2020 καταφτάνουν κι άλλες πλατφόρμες από άλλους κολοσσούς. Το HBO Max της WarnerMedia και το Peacock της NBCUniversal συγκεκριμένα, που θα ρίξουν κι άλλο λάδι στην πυρά του ανταγωνισμού.

Ο Hastings μοιάζει πάντως σχετικά ήσυχος: «Την ώρα που οι νέοι ανταγωνιστές έχουν μερικούς μεγάλους τίτλους, κανείς τους δεν έχει την ποικιλία και την ποιότητα των νέων προγραμμάτων που φτιάχνουμε παντού στον κόσμο», έγραψε σχετικά.

Όσο τα λέει βέβαια αυτά, αυξάνει τον δανεισμό του για να μπορεί να σπαταλά περισσότερα σε περιεχόμενο, όπως ακριβώς κάνουν και οι άλλοι δηλαδή. Και όλοι κοιτάνε και σε τρίτες αγορές πια και κυρίως στην Ινδία, όπου ο Hastings θεωρεί πως το δίκτυό του θα εγγράψει πάνω από 100 εκατ. συνδρομητές.

Πόλεμο του streaming έχουν ονομάσει το νέο πεδίο που διαμορφώνουν οι εξελίξεις και όχι άδικα. Δεκάδες δισεκατομμύρια ξοδεύονται για την ώρα με σκοπό να γίνουν οι υπηρεσίες ελκυστικότερες στους καταναλωτές. Ποιος θα επιβιώσει και ποιος θα πέσει, θα φανεί ακόμα και μέσα στο 2020…