Με την Google να έχει ανακοινώσει εδώ και καιρό ότι την 1η Ιουλίου τα Universal Analytics θα σταματήσουν να επεξεργάζονται δεδομένα, είναι επιτακτική ανάγκη για κάθε brand να έχει ολοκληρώσει έως τότε τη μετάβαση στο Google Analytics 4.

Για να προετοιμάσει λοιπόν τα στελέχη και τις εταιρείες για τη νέα αυτήν πραγματικότητα, η Sherpa Society θα πραγματοποιήσει στις 17 Μαΐου, στην OTEAcademy, τo Workshop με τίτλο “GA4 Fundamentals”.

Εισηγήτρια θα είναι η Jill Quick, καταξιωμένη Analytics Consultant & Trainer από τη Μ. Βρετανία, η οποία έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως οι Coca-Cola και British Red Cross.

Κατά τη διάρκεια του Workshop οι συμμετέχοντες θα μάθουν όλα όσα χρειάζονται, ώστε να κατανοήσουν, μεταξύ άλλων, πώς λειτουργεί το GA4 και πώς διαφέρει από τα Universal Analytics. Θα λάβουν χρήσιμα templates και migration worksheets, ενώ θα συμμετάσχουν σε ασκήσεις ώστε να δουν στην πράξη τις ευκαιρίες που προκύπτουν με το GA4 και πώς θα μπορέσουν να τις αξιοποιήσετε.

Το Workshop θα έχει διάρκεια 6 ώρες και είναι για περιορισμένο αριθμό στελεχών. Περισσότερα γι’ αυτό μπορείτε να μάθετε στη σελίδα της Sherpa Society στο LinkedIn.