Δεν επηρεάστηκε η λειτουργία των ΕΛ.ΤΑ Courier από την κυβερνοεπίθεση στα πληροφοριακά συστήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων. Σε ανακοίνωσή της αναφέρει «ότι η λειτουργία της εταιρίας και η εξυπηρέτηση των πελατών πραγματοποιούνται κανονικά, καθώς τα συστήματά της δεν επηρεάστηκαν από το περιστατικό κυβερνοεπίθεσης στη μητρική εταιρία».

Οι πελάτες μπορούν:

  • Να στέλνουν και να παραλαμβάνουν δέματα και φακέλους απρόσκοπτα μέσα από την υπηρεσία «Πόρτα-Πόρτα»
  • Nα στέλνουν αντικείμενα στο εξωτερικό με τις υπηρεσίες «Express Mail Service», «Special Priority Mail» και «Fast Parcel Service»
  • Να προγραμματίζουν τις αποστολές τους
  • Να ελέγχουν την εξέλιξη της παραγγελίας τους
  • Να έχουν όλη την εικόνα της συνεργασίας τους με την ΕΛΤΑ Courier μέσα από το app

«H ΕΛΤΑ Courier παραμένει προσηλωμένη στην βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της καλύπτοντας το σύνολο των αναγκών τους και αποτελώντας τον αξιόπιστο συνεργάτη “last-mile” που χρειάζονται» αναφέρονται στην ανακοίνωση.