Σδούκου: Η Ελλάδα μπαίνει δυναμικά στον χάρτη των καθαρών και βιώσιμων μετακινήσεων

«Φιλοδοξούμε να αναδείξουμε τα ελληνικά νησιά σε success story της ηλεκτροκίνησης»


ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
18:56
19/11/2020
Σδούκου: Η Ελλάδα μπαίνει δυναμικά στον χάρτη των καθαρών και βιώσιμων μετακινήσεων
4
loading

«Η Ελλάδα έχει υιοθετήσει φιλόδοξες πολιτικές κινήτρων για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης που βασίζονται σε ένα στιβαρό θεσμικό πλαίσιο». Αυτό ανέφερε η γενική γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αλεξάνδρα Σδούκου, κατά την παρέμβασή της στο Global E-mobility Forum 2020 που εντάσσεται στις πρωτοβουλίες του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή.

Όπως πρόσθεσε σχετικά για τη χώρα μας, «προσελκύει δε νέες δραστηριότητες σε έναν ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο που μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός επανεκκίνησης της οικονομίας μετά την πανδημία του κορονοϊού».

Σε συζήτηση με κυβερνητικά στελέχη από 14 χώρες, η κ. Σδούκου παρουσίασε την ελληνική πολιτική για την ηλεκτροκίνηση που περιλαμβάνει κίνητρα και κανόνες για τη λειτουργία της νέας αγοράς, καθώς και το πρόγραμμα επιδοτήσεων ηλεκτρικών οχημάτων «Κινούμαι Ηλεκτρικά».

«Η Ελλάδα μπαίνει δυναμικά στον χάρτη των καθαρών και βιώσιμων μετακινήσεων. Mε αφορμή το project της Αστυπάλαιας, φιλοδοξούμε να αναδείξουμε τα ελληνικά νησιά σε success story της ηλεκτροκίνησης και σε παραδείγματα κυκλικής οικονομίας», τόνισε -μεταξύ άλλων- με τους συμμετέχοντες στη συζήτηση να επικροτούν τις πρωτοβουλίες αυτές της ελληνικής πολιτείας, ευχόμενοι τα ελληνικά νησιά να αποτελέσουν πρότυπα βιώσιμης ανάπτυξης.

«Έχουμε θεσπίσει φορολογικά εργαλεία και κίνητρα για την εγκατάσταση παραγωγικών δραστηριοτήτων που συνδέονται με τον κλάδο της ηλεκτροκίνησης στις λιγνιτικές περιοχές. Θα αξιοποιήσουμε επίσης σημαντικούς πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης της Ε.Ε. για την προώθηση δράσεων που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση, όπως η ανάπτυξη δημόσια προσβάσιμων σημείων φόρτισης», σημείωσε επίσης η γενική γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του ΥΠΕΝ σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Και πρόσθεσε καταληκτικά ότι «για εμάς, στην Ελλάδα, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλώς ένα ηλεκτρικό ΙΧ στον δρόμο ή ένας φορτιστής σε ένα εμπορικό κέντρο, αλλά μια ολοκληρωμένη λύση για τη μείωση των ρύπων, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και τη δημιουργία μιας νέας πράσινης οικονομίας με μεγάλες αναπτυξιακές προοπτικές».

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

4
σχόλια
  1. avatar Πασάς

    Δεν μας είπε τι ποσοστά απορρόφησης εχει το πρόγραμμα επιδότησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Γιατί ποιός μπορεί σήμερα να δώσει 25 με 30 χιλιάρικα να πάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Όλοι ποδήλατα και πατίνια θέλανε !!!

    1. avatar Giorgis

      Σίγουρα μπορεί να τα δώσει αυτός που τα ξοδεύει σε μια πενταετία σε βενζίνες.

  2. avatar καλωδιοσετε τα πρωτα

    και μετα λετε παχια λογια

  3. avatar kaloda!!!!!

    Για κανενα λογο ειμαστε πολυ πισω σε ολα και ειδικα στο χρημα ...μη λετε...

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει