Πρόκειται για τα ισχυρότερα και ταχύτερα RS 6 και RS 7 από οποιαδήποτε έχουν υπάρξει μέχρι σήμερα: τα νέα Audi RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance εφοδιάζονται με πρόσθετα στοιχεία που τονίζουν ακόμη περισσότερο την εμφάνιση των μοντέλων προσφέροντας ταυτόχρονα μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Ο ισχυρός biturbo κινητήρας V8 TFSI των 4,0 λίτρων, πλέον αποδίδει 630 ίππους και μέγιστη ροπή 850 Nm.

Ο V8 biturbo TFSI των 4,0 λίτρων διαθέτει μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές και αύξηση της πίεσης από 2,4 σε 2,6 bar και για τις δυο εκδόσεις επιτυγχάνοντας αύξηση ισχύος κατά 30 ίππους και μια αύξηση ροπής κατά 50 Nm, σε σύγκριση με τις βασικές εκδόσεις. Επιπλέον, οι εκδόσεις performance ολοκληρώνουν την διαδικασία των 0-100 σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, 0,2 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τις βασικές εκδόσεις των RS 6 / RS 7.

Η μειωμένη ηχομόνωση μεταξύ του χώρου του κινητήρα, του εσωτερικού και του πίσω μέρους του αυτοκινήτου, διασφαλίζει πως τα RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance θα ενθουσιάσουν τους πελάτες προσφέροντας άριστη ηχομόνωση παρά το γεγονός ότι το βάρος των υλικών ηχομόνωσης έχει μειωθεί κατά 8 κιλά με το RS 6 Avant performance να έχει απόβαρο 2.090 κιλά χωρίς φορτίο και το RS 7 Sportback performance 2.065 κιλά.

Νέο κεντρικό self-locking διαφορικό

Η ισχύος του 8κύλινδρου 4.0 TFSI μεταφέρεται στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro μέσω ενός στάνταρ αυτόματου κιβωτίου tiptronic με ταχύτερους χρόνους αλλαγής των οκτώ σχέσεων. Το αυστηρά μηχανικό κεντρικό διαφορικό κατανέμει την ισχύ του κινητήρα στον πίσω άξονα σε ποσοστό 40:60 και όταν υπάρξει απώλεια πρόσφυσης, τότε η περισσότερη ροπή μεταφέρεται αυτόματα στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση – έως και 70% μπορεί να περάσει στον μπροστινό άξονα και έως και 85% στον πίσω άξονα. Το κεντρικό διαφορικό self-locking (αυτόματου κλειδώματος) είναι ελαφρύτερο και πιο συμπαγές, βελτιώνοντας την οδηγησιμότητα και προσφέροντας μεγαλύτερη ακρίβεια χειρισμού με λιγότερη υποστροφή σε οριακές συνθήκες. Ταυτόχρονα, η απόκριση του αυτόματου τιμονιού είναι ακριβέστερη και πιο αποτελεσματική.

Ζάντες 22 ιντσών με ελαστικά υψηλών επιδόσεων

Τα δυο «εκρηκτικά» Audi βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής με στάνταρ τις 10άκτινες ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών με ελαστικά 273/35. Για ακόμη πιο σπορ εμφάνιση, διατίθενται ζάντες ελαφριού κράματος 22 ιντσών (παράλληλα με τις στάνταρ ζάντες αλουμινίου 22 ιντσών) σε γυαλιστερό μεταλλικό μαύρο, ματ γκρι, μαύρο ματ ή ματ σε χρυσαφί νεοδύμιο. Εμπνευσμένη από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η σχεδίαση 5-Y των ακτίνων βελτιώνει την ψύξη των φρένων. Κάθε νέος τροχός ελαφριού κράματος είναι περίπου πέντε κιλά ελαφρύτερος από τον στάνταρ τροχό αλουμινίου 22 ιντσών που υπάρχει στα τωρινά RS 6 Avant ή RS 7 Sportback, κάτι που σημαίνει μία μείωση βάρους κατά 20 κιλά για τις μη αναρτημένες μάζες βελτιώνοντας τα οδικά χαρακτηριστικά.

Τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων Continental “Sport Contact 7” 285/30, τα οποία τοποθετούνται στους νέους ελαφρούς τροχούς, παίζουν βασικό ρόλο στη μείωση του βάρους. Τα ελαστικά προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα και μειώνουν την υποστροφή στην οδήγηση κοντά στο όριο, έτσι ώστε να υπάρχει συνολικά πιο ακριβής χειρισμός για όλες τις συνθήκες. Επιπλέον, η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100km/h είναι έως και δύο μέτρα μικρότερη.

Το σύστημα ελέγχου πλαισίου Audi drive select προσφέρει στον οδηγό μία επιλογή ανάμεσα σε έξι προφίλ: τα efficiency, comfort, auto, dynamic, καθώς και τα δύο RS εξατομικευμένα, τα RS1 και RS2. H λειτουργία coasting ενεργοποιείται πλέον αυτόματα μόνο στο προφίλ efficiency, κάτι που σημαίνει ότι σε ταχύτητες έως 160 χλμ/ώρα, απενεργοποιείται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σε συνθήκες μειωμένου φορτίου δίχως να υπάρχει κατανάλωση καυσίμου ή αντίσταση κίνησης (από τον κινητήρα). Επιπλέον, η αναπροσαρμογή στο λογισμικό της μονάδας ελέγχου κινητήρα κάνει πιο έντονη τη λειτουργία S mode του κιβωτίου, όταν είναι επιλεγμένο το προφίλ dynamic ή η λειτουργία οδήγησης S. Η επίσης νέα χαρτογράφηση του λογισμικού της μονάδας ελέγχου της μετάδοσης προσφέρει ταχύτερους χρόνους αλλαγής των σχέσεων και μια αισθητή διαφοροποίηση μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης.

Πακέτο RS Dynamic στο βασικό εξοπλισμό

Το RS Dynamic Package περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό των δύο εκδόσεων. Αυτό το πακέτο περιλαμβάνει την αύξηση της τελικής ταχύτητας στα 280 χλμ/ώρα, το σύστημα δυναμικού ελέγχου τετραδιεύθυνσης (η ειδική ενημέρωση του λογισμικού RS βοηθά τον οδηγό με ενεργές διορθώσεις διεύθυνσης στον εμπρός και πίσω άξονα) και το σπορ διαφορικό quattro στον πίσω άξονα. Το συγκεκριμένο πακέτο διατίθεται προαιρετικά, το οποίο επιπρόσθετα του πακέτου RS Dynamics, αυξάνει την τελική ταχύτητα στα 305 χλμ/ώρα και περιλαμβάνει κεραμικά δισκόφρενα RS. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν τις δαγκάνες σε γκρι, κόκκινο ή μπλε χρώμα, ενώ οι δίσκοι έχουν διαστάσεις 440 χλστ (μπροστά) και 370 χλστ (πίσω). Τα κεραμικά δισκόφρενα RS ζυγίζουν περίπου 34 κιλά λιγότερα από το αντίστοιχο συμβατικό σύστημα με τους χαλύβδινους δίσκους.

Νέα χρώματα αμαξώματος

Τα νέα RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance είναι διαθέσιμα σε συνολικά 16 χρώματα αμαξώματος. Οι εκδόσεις performance ξεχωρίζουν από τα στάνταρ εξωτερικά στοιχεία RS σε ματ γκρι, όπως είναι οι εξωτερικοί καθρέπτες, το εμπρός σπόιλερ, τα μπροστινά flaps, τα μαρσπιέ, οι ράγες οροφής και το περίγραμμα στα παράθυρα και στον πίσω διαχύτη. Ένα ματ carbon/black πακέτο είναι επίσης μια επιλογή στην οποία οι ράγες οροφής και το περίγραμμα των παραθύρων είναι μαύρα. Τα δαχτυλίδια Audi και η ονομασία του μοντέλου είναι διαθέσιμα σε χρώμιο ή μαύρο.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό, στα πακέτα RS design σε γκρι και κόκκινο πλέον προστίθεται το μπλε χρώμα. Η στεφάνη του τιμονιού σε μαύρο Alcantra έχει μπλε ραφές Mercato, ενώ τα πατάκια, τα πλαϊνά της κεντρικής κονσόλας και ο επιλογέας ταχυτήτων διαθέτουν επίσης μπλε ραφές που δημιουργούν μία όμορφη αντίθεση. Οι ζώνες ασφαλείας έχουν το χρώμα oceanblue με τα διακοσμητικά ένθετα να έχουν την όψη ανθρακονημάτων με προαιρετικές μπλε πινελιές. Ο επιλογέας και τα πλαϊνά της κεντρικής κονσόλας είναι κατασκευασμένα από μικροΐνες Dinamica, οι οποίες αποτελούνται από περίπου 45% ανακυκλωμένες ίνες PET. Τα σπορ καθίσματα διαθέτουν υψηλής ποιότητας διάτρητη δερμάτινη επένδυση Valcona με ραφές ραφής σε μοτίβο κυψέλης και σε χρώμα μπλε Mercato. Ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι τα LED εισόδου στις μπροστινές πόρτες που προβάλλουν στο έδαφος την επιγραφή «RS performance».

Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν τα πακέτα RS στις τρεις διαθέσιμες χρωματικές εκδοχές με προαιρετικά χαρακτηριστικά, όπως τα διακοσμητικά ένθετα, τα υποβραχιόνια πόρτας και το κεντρικό υποβραχιόνιο από μικροΐνες Dinamica. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα αυτής της έκδοσης εξοπλισμού είναι ο κεντρικός πίνακας καθισμάτων σε γκρι, κόκκινο ή μπλε, ενώ το χρώμα που θα επιλέξει ο πελάτης φαίνεται μέσα από τα διάτρητα σπορ καθίσματα και τις πλάτες των καθισμάτων που διαθέτουν ανάγλυφο RS στα αντίστοιχα χρώματα.

Οι στάνταρ οθόνες 12,3’’ του Audi virtual cockpit plus προσφέρουν νέα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης μιας ένδειξης αλλαγής ταχυτήτων που αναβοσβήνει στη manual λειτουργία του κιβωτίου, με την ένδειξη για τις σ.α.λ. να αλλάζει από πράσινο σε κίτρινο και κόκκινο, όπως στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, υποδεικνύοντας τη βέλτιστη αλλαγή σχέσεων. Επιπλέον, το Launch Control, το οποίο αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες επιτάχυνσης των δύο εκδόσεων διασφαλίζει την ιδανική επιτάχυνση από στάση.

Τα RS 6 Avant performance και RS 7 Sportback performance θα παραχθούν σε περιορισμένο αριθμό αυτοκίνητων και θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2023.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.