Το ατύχημα του Ρομέιν Γκροζιάν στο Γκραν Πρι του Μπαχρέιν σόκαρε τους πάντες, αλλά τελικά κατάφερε να βγει ζωντανός.

Τη στιγμή που το μονοθέσιό του έγινε… πυρανάλωμα και ο ίδιος παρέμενε μέσα σε αυτό, όλοι φοβήθηκαν για τα χειρότερα, τα οποία όμως αποφεύχθηκαν. Και το γεγονός ότι ο Γκροζιάν επιβίωσε παρά το γεγονός ότι έμεινε επί 27 δευτερόλεπτα μέσα στο φλεγόμενο όχημα, δείχνει και το πόσο ασφαλής έχει γίνει πλέον η Formula 1.

Αυτό που έδωσε τον οδηγό της Haas ήταν η αντιπυρική φόρμα, αλλά και το σύστημα προστασίας Halo, το προστατευτικό κάγκεο γύρω από το κόκπιτ δηλαδή, αφού η παρουσία του δεν επέτρεψε στο αυτοκίνητο να σφηνώσει ανάμεσα στις μπαριέρες και να έρθει η… τραγωδία.

«Το πρώτο που σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή δεν ήταν πώς συνέβη το δυστύχημα, αλλά αν είναι καλά ο Ρομέιν. Δεν μίλησα μαζί του, φαίνεται όμως ότι έχει πάθει μόνον ελαφρά εγκαύματα, αν και θα περιμένουμε τις εξετάσεις στο νοσοκομείο. Θα ήθελα εδώ να ευχαριστήσω τους κριτές και όλο το προσωπικό που αντέδρασαν εξαιρετικά άμεσα και αποτελεσματικά», τόνισε σχετικά ο Γκίντερ Στάινερ, διευθυντής της Haas.

Το ατύχημα του Γκροζιάν επανέφερε στους ανθρώπους της Formula 1 μνήμες από το 2014, όταν σε παρόμοιο ατύχημα στη Σουζούκα ο Ζουλς Μπιανσί είχε χάσει τη ζωή του. Από τότε, όμως, πέρασαν έξι χρόνια και το μάθημα που έπρεπε να πάρουν οι αρμόδιοι ώστε να εξασφαλίσουν την απόλυτη ασφάλεια των οδηγων, το πήραν.