Γεμάτος δράση ήταν ο 14ος αγώνας MotoGP της χρονιάς στην Αραγονία της Ισπανίας, κάτω από ιδανικές συνθήκες ηλιοφάνειας. Ο οδηγός της Repsol Honda, ισπανός Dani Pedrosa πήρε πειστικά τη νίκη στην πατρίδα του, αφήνοντας τον συμπατριώτη του Jorge Lorenzo στη δεύτερη θέση.

Στην εκκίνηση οι εργοστασιακές Yamaha έδειχναν ισχυρές με το Lorenzo και Spies στο 1-3 και τον Pedrosa ανάμεσά τους. Οι δύο πρώτοι γύροι έδειξαν ότι θα ακολουθούσε έντονη μάχη, όταν ξεκίνησε η… καταστροφή για την ομάδα της Ducati.

O Valentino Rossi ακούμπησε στον πίσω τροχό του Jonathan Rea, με αποτέλεσμα ο Ιταλός να βγει εκτός πίστας, χωρίς όμως να πέσει. Λίγο αργότερα ο Nicky Hayden, χάνοντας τα φρένα στην Κ16 είχε μια θεαματική πτώση πάνω στις διαφημιστικές πινακίδες. Φάνηκε αρχικά ότι τραυματίστηκε όμως μετά τη διακομιδή του στο ιατρικό κέντρο του αγώνα διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει κάτι περισσότερο από θλάσεις.

Στον 4ο γύρο ο Pedrosa πλησίασε το Lorenzo και έφτασε στον τροχό του αναζητώντας διάδρομο για να προσπεράσει. Στον ίδιο γύρο ο νεοφερμένος στην ομάδα CRT της Avintia Blusens, David Salom εγκατέλειψε τον αγώνα.

Εν τω μεταξύ ο Stefan Bradl της LCR Honda πέρασε τον Spies και βρέθηκε έτσι στην 3η θέση. Όμως μερικά λεπτά αργότερα έχασε το μπροστινό του πιέζοντας υπερβολικά για να διατηρήσει την καλύτερη θέση που έχει βρεθεί σε αγώνα MotoGP, έπεσε και εγκατέλειψε.

Έτσι ο Spies επέστρεψε στην 3η θέση, όμως τώρα τον καταδίωκαν οι δύο οδηγοί της δορυφορικής Monster Tech 3, ο βρετανός Cal Crutchlow και ο ιταλός Andrea Dovizioso.

Τρεις γύρους χρειάστηκε ο Pedrosa για να περάσει το Lorenzo, και στον 7ο γύρο βρέθηκε για πρώτη φορά να οδηγεί τον αγώνα. Ενώ διατηρούσε την επαφή του με τον Pedrosa, δύο γύρους αργότερα ο Lorenzo είχε μια δύσκολη στιγμή όταν έχασε στιγμιαία τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Το έσωσε μεν, έδωσε όμως την ευκαιρία στον Pedrosa να απομακρυνθεί.

Ο Rossi έδινε τη δική του μάχη ανεβαίνοντας διαρκώς θέσεις καθώς προσπαθούσε να επιστρέψει στον αγώνα από την τελευταία θέση που είχε βρεθεί. Με 13 γύρους να απομένουν, ο Crutchlow έχασε τη γραμμή του στην τελευταία στροφή της πίστας αφήνοντας τον Dovizioso μόνο στην 4η θέση.

Έξι γύρους αργότερα ο Pedrosa ανέβασε ρυθμό ώστε να μεγαλώσει κι άλλο τη διαφορά του από το Lorenzo αναγκάζοντάς τον να συμβιβαστεί πια με την 2η θέση. Ο «δορυφορικός» Dovizioso βρήκε τον δρόμο να περάσει τον «εργοστασιακό» Spies, ενώ και ο έτερος «δορυφορικός» Crutchlow δοκίμαζε κι αυτός να περάσει τον Αμερικανό από την εσωτερική, μάταια όμως.

Ο Βρετανός ωστόσο επέμεινε και τελικά πέρασε πέντε γύρους πριν το τέλος του αγώνα και βάλθηκε να απειλεί τον ιταλό συναθλητή του στην ομάδα της Tech3. Την ίδια ώρα εξελισσόταν μια δυνατή και θεαματική μάχη για τις πιο πίσω θέσεις μεταξύ του James Ellison της Paul Bird Motorsport και του κολομβιανού Yonny Hernandez της Avintia.

Ένα γύρο αργότερα ο Rossi και ενώ είχε φτάσει στην 8η θέση, είχε μία ακόμη δύσκολη στιγμή όταν ένα γλίστρημα τον έστειλε στα χώματα. Δεν έχασε τον έλεγχο όμως και κατάφερε να επανέλθει στον αγώνα διατηρώντας μάλιστα και την 8η θέση του. Απλά δεν είχε πια την ευκαιρία να κυνηγήσει τον 7ο, Jonathan Rea.

Το δίδυμο της Tech 3 κορύφωσε τη μάχη στους τελευταίους δύο γύρους για την τελευταία θέση του βάθρου. Ο Βρετανός αναζητούσε απεγνωσμένα διάδρομο, όμως ο πολύπειρος Divizioso είχε κλείσει όλες τις πόρτες. Κάποιες φορές ακούμπησαν τα πλαστικά τους με τον Crutchlow να αλλάζει γραμμή σε αρκετές στροφές και τον Ιταλό να απαντά αρκετά επιθετικά.

Στο τέλος ήταν ο Pedrosa αυτός που θριαμβευτικά πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού με διαφορά πάνω από 6 δευτερόλεπτα από το Lorenzo. Ο Dovizioso κέρδισε πειστικά το 6ο του βάθρο για φέτος, επικρατώντας στη μονομαχία με το Crutchlow.

O Pedrosa μείωσε τη διαφορά του στη βαθμολογία από το Lorenzo στους 33 βαθμούς, με 4 αγώνες να απομένουν. Ο Crutchlow έμεινε 4ος μόλις για ένα δέκατο του δευτερολέπτου, άφησε όμως πίσω του τον εργοστασιακό της Yamaha, αμερικανό Ben Spies.

O Álvaro Bautista της San Carlo Honda Gresini μετά από μια μέτρια εμφάνιση στα δοκιμαστικά, ανέβηκε 6ος στον αγώνα. Όμως τα εύσημα πρέπει να πάνε στον Jonathan Rea που στην δεύτερη εμφάνισή του με την εργοστασιακή Repsol Honda του Casey Stoner, παρότι οδήγησε με σταθερότητα και σύνεση χωρίς να ρισκάρει, έφτασε μέχρι την 7η θέση.

Ακολούθησαν ο Rossi και ο Karel Abraham της Cardion AB Racing, ενώ στη 10η θέση έφερε ο Aleix Espargaró την πρώτη CRT του αγώνα

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας MotoGP συνεχίζεται με ένα tour τριών αγώνων εκτός Ευρώπης. Ο πρώτος από αυτούς τους τρεις αγώνες θα γίνει σε δύο εβδομάδες (14 Οκτωβρίου) στην πίστα του Motegi στην Ιαπωνία.


Τα αποτελέσματα του αγώνα στην Αραγονία


# Αριθμός Οδηγός Κατασκευαστής Χρόνος Διαφορά

1 26 Dani PEDROSA HONDA 42’10.444
2 99 Jorge LORENZO YAMAHA 42’16.916 6.472
3 4 Andrea DOVIZIOSO YAMAHA 42’21.491 11.047
4 35 Cal CRUTCHLOW YAMAHA 42’21.628 11.184
5 11 Ben SPIES YAMAHA 42’24.230 13.786
6 19 Alvaro BAUTISTA HONDA 42’38.610 28.166
7 56 Jonathan REA HONDA 42’42.734 32.290
8 46 Valentino ROSSI DUCATI 42’54.876 44.432
9 17 Karel ABRAHAM DUCATI 43’07.861 57.417
10 41 Aleix ESPARGARO ART 43’08.969 58.525
11 14 Randy DE PUNIET ART 43’10.307 59.863
12 8 Hector BARBERA DUCATI 43’25.005 1’14.561
13 68 Yonny HERNANDEZ BQR 43’26.603 1’16.159
14 77 James ELLISON ART 43’27.024 1’16.580
15 51 Michele PIRRO FTR 43’36.259 1’25.815
16 54 Mattia PASINI ART 43’42.245 1’31.801
17 9 Danilo PETRUCCI IODA-SUTER 43’52.744 1’42.300
18 5 Colin EDWARDS SUTER 42’52.997 1 lap


Δεν τερμάτισαν

6 Stefan BRADL HONDA 7’23.595 19 laps
44 David SALOM BQR 6’04.349 20 laps
69 Nicky HAYDEN DUCATI 1’55.246 22 laps