Η Opel πέτυχε το καλύτερο σκορ στην κατάταξη «Trust Ranking 2015». Η εταιρία κατατάχθηκε 5η από τις 29 μάρκες (η καλύτερη επίδοση για κατασκευάστρια αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής), πίσω από τις Audi, BMW, Mercedes και Porsche.

Η μάρκα με το σήμα του Κεραυνού συγκέντρωσε 12,4 ποσοστιαίες μονάδες πάνω από το μέσο όρο της βιομηχανίας για την εμπιστοσύνη των πελατών. Συνολικά, το 71% των πελατών δήλωσε ότι εμπιστεύεται την Opel.

Οι ερευνητές αγοράς της Service Value όρισαν το customer trust index (CTI) ως «συνολικό δείκτη εμπιστοσύνης των πελατών βάσει της εμπειρίας τους» με τη συμβολή του περιοδικού αυτοκινήτου Wirtschafts Woche. Οι υπολογισμοί των ειδικών απέδωσαν μέσο όρο βιομηχανίας 58,6, που σημαίνει ότι το 58,6 % των πελατών εμπιστεύεται τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Αυτό το ποσοστό είναι στο top third όλων των βιομηχανιών που αξιολογήθηκαν. Ο βιομηχανικός μέσος δείκτης CTI κυμαίνεται από 27,5 % (οικονομικές υπηρεσίες) μέχρι 77,1 % (καταστήματα ηλεκτρονικών).

Νίκος Τσάδαρης