Η γερμανική φίρμα κατατρόπωσε τους πάντες παρουσιάζοντας την εκπληκτική 328 Hommage, ουσιαστικά ως φόρο τιμής στην ιστορική 328 του 1936 που φέτος γιόρτασε τα 75 της χρόνια. Το φουτουριστικό αυτοκίνητο μετουσιώνει πολλά από τα στοιχεία του “προκατόχου”, ενώ όπως είναι αναμενόμενο διαπρέπει σε τεχνολογία!

Η ιστορική 328 είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο σημαντικά ανοικτά οχήματα στην ιστορία, αφού πρώτον διαθέτει το ρεκόρ μέσης ωριαίας ταχύτητας στον αγώνα του Mille Miglia με 165 χ.α.ω., ενώ έχει ψηφιστεί και μεταξύ των 25 πιο σημαντικών οχημάτων του αιώνα! Η γερμανική εταιρεία αποφάσισε λοιπόν να δημιουργήσει έναν άξιο απόγονο της 328, που χρησιμοποιεί το όνομα 328 Hommage, και τουλάχιστον προς το παρόν παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου. Το βάρος της σύγχρονης 328 Hommage διατηρείται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, αγγίζοντας τα μόλις 780 κιλά, με το μοντέλο να χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας καθώς πολλά μέρη είναι κατασκευασμένα από εξωτικά υλικά όπως τα ανθρακονήματα.

Από πλευράς κινητήρα η 328 Hommage χρησιμοποιεί το γνωστό τρίλιτρο εξακύλινδρο σε σειρά σύνολο της εταιρείας, χωρίς όμως να αναφέρεται ιπποδύναμη, επιδόσεις κ.λ.π. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από στοιχεία που σε κάθε περίπτωση καταφέρνουν να “δέσουν” με τον καλύτερο τρόπο το κλασσικό με το σύγχρονο, ενώ δεν διαθέτει πόρτες, στοιχείο που χαρακτήριζε και τις πρωτότυπες αγωνιστικές εκδόσεις της αυθεντικής 328. Τέλος, πρέπει να τονίσουμε τη συγγένεια της 328 Hommage με το BMW Vision ConnectedDrive που μας παρουσίασε η φίρμα στην έκθεση της Γενεύης, αν και οι διαφοροποιήσεις στα φανάρια εμπρός/πίσω αλλά και στην ύπαρξη συρόμενων θυρών για το δεύτερο, είναι σημαντικές.


To αυτοκίνητο δεν έχει πόρτες όπως τα αγωνιστικά πρωτότυπα της δεκαετίας του 1930!


Με μυώδες και δυναμικό αμάξωμα, η 328 Hommage εντυπωσιάζει από όποια πλευρά και να την δει κανείς.


Λιτή όσο και σύγχρονη στο εσωτερικό, με τα δύο iPhones στη θέση του συνοδηγού να εκτελούν χρέη GPS και χρονομέτρου, ενώ φυσικά αφαιρούνται.


Ραντεβού με την ιστορία: BMW 328-BMW 328 Hommage

Πηγή: autotriti.gr