Το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλι ξεκίνησε από την Θήβα με τους καλύτερους οιωνούς, καθώς για πρώτη φορά μετά από χρόνια εκσυγχρονίστηκε ο «στόλος» των αγωνιστικών αυτοκινήτων, με τρία αυτοκίνητα R2 και οκτώ αυτοκίνητα R3 στην εκκίνηση. Στον αγώνα των 5 ειδικών διαδρομών σε χωμάτινη επιφάνεια, με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους οι Τσολακίδης-Πολυζώης.

Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες Ειδικές διαδρομές, εγκατέλειψαν από σπασμένο ψαλίδι στο Skoda Fabia R5 που οδηγούσαν.

Άδοξο τέλος και μάλιστα από πολύ νωρίς, είχε και η προσπάθεια των Ιωάννη Παπαδημητρίου-Χρήστου Κουζιώνη στην πρώτη τους απόπειρα με ένα Skoda Fabia RS Rally2. Το δίδυμο τούμπαρε το τσεχικό αγωνιστικό στα πρώτα χιλιόμετρα της εναρκτήριας διαδρομής, γεγονός που οδήγησε σε προσωρινή διακοπή της και ολιγόλεπτη καθυστέρηση του αγώνα. Σπουδαία κόντρα εκτυλίχθηκε και για τις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου, με τους Νώντα Καρανικόλα-Γιώργο Κακαβά να τερματίζουν στη δεύτερη θέση με το Ford Fiesta Rally3. Οι δις πρωταθλητές της δικίνητης κατηγορίας, προσπάθησαν πολύ για να τα καταφέρουν, σε έναν αγώνα με έντονο συναγωνισμό στην κατηγορία Rally3, η οποία από φέτος έχει το δικό της πρωτάθλημα.

Το πλήρωμα του Fiesta είδε τους κυριότερους αντιπάλους του, Πασχάλη Χατζημάρκο-Μάριο Τσαούσογλου να εγκαταλείπουν την προσπάθειά τους στο τέλος. Το δίδυμο του Renault Clio Rally3 εξέπληξε με την εμφάνισή του, καθώς πέτυχε την ταχύτερη επίδοση στο πρώτο πέρασμα από τον Ελικώνα και αναρριχήθηκε μέχρι τη δεύτερη θέση. Η εξέλιξη, ωστόσο δεν ήταν ανάλογη, καθώς το Renault Clio Rally3 που οδηγούσαν, ανετράπη στα πρώτα χιλιόμετρα της τελευταίας Ειδικής Διαδρομής, με αποτέλεσμα να «γκρεμίσουν» ότι με κόπο είχαν χτίσει έως τότε. Το βάθρο του Ράλι Στερεάς Ελλάδας συμπλήρωσαν οι Πέτρος Παντελή- Πάμπος Λαός που οδήγησαν για πρώτη φορά επί Ελληνικού εδάφους το Renault Clio Rally3.

Το Κυπριακό πλήρωμα κινήθηκε έξυπνα καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, ανέβασε ρυθμό στην πορεία που ένιωσε πιο άνετα με το Γαλλικό αυτοκίνητο και ανταμείφθηκε με την τρίτη θέση του βάθρου και με τη δεύτερη στην κατηγορία Rally3. Ένα τετ-α-κε στη δεύτερη Θήβα ήταν αρκετό ώστε να στερήσει μια θέση στο βάθρο για τους Θέμη Χαλκιά-Νίκο Κομνό, οι οποίοι με το Renault Clio Rally3 ήταν ανταγωνιστικοί σε όλες τις ειδικές, ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην τέταρτη θέση και στην τρίτη στην κατηγορία Rally3.

Πέμπτοι τερμάτισαν οι Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης με Mitsubishi Lancer Evo IX, χωρίς να αντιμετωπίσουν ιδιαίτερα προβλήματα στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.

Στην F2, εύκολο έργο είχε το πλήρωμα των «πολλάν γρήγορων» Πανίκου Πολυκάρπου-Γιώργου Βότση, στην επιστροφή του 33χρονου οδηγού επί Ελληνικού εδάφους. Έχοντας στα χέρια του ένα Peugeot 208 Rally4, το δίδυμο κατάφερε να …«κλείσει» τους λογαριασμούς που είχε ανοίξει πέρυσι,
κατακτώντας επάξια τη νίκη στην F2, καθώς ήταν ταχύτερο σε όλες τις Ειδικές διαδρομές στην κατηγορία του. Πίσω από το Ελληνοκυπριακό δίδυμο, στην έβδομη θέση γενικής, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Γιώργος Δελαπόρτας – Βαγγέλης Παναρίτης με Ford Fiesta Rally3, τερματίζοντας εμπρός από τους Γιώργο Αμούτζα-Γιώργο Ηλιόπουλο.

Ο 27χρονος οδηγός ήταν εντυπωσιακός στην πρώτη του εμφάνιση με ένα Ford Fiesta Rally3, καθώς πέτυχε τη δεύτερη ταχύτερη επίδοση σε δύο ειδικές διαδρομές και σίγουρα θα «φλέρταρε με το βάθρο» του αγώνα, εάν δεν αντιμετώπιζε κλατάρισμα στην πρώτη διέλευση από τη Θήβα. Στην ένατη θέση τερμάτισαν οι «Flandy»-Denis Giraudet, με τον νεαρό οδηγό να είναι σε φάση «εκπαίδευσης», έχοντας τον πολύπειρο Γάλλο στο δεξί μπάκετ ενός Ford Fiesta Rally3.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας με μία Toyota Corolla AE92, οι οποίοι επικράτησαν στην F2 E. Το πλήρωμα από τη Λαμία τέθηκε επικεφαλής στην κατηγορία από την αρχή, δεν κοίταξε ποτέ πίσω του, κατακτώντας μια επάξια νίκη. Στην F2, πίσω από τους νικητές, Πολυκάρπου-Βότση, τερμάτισαν οι Δημήτρης Παλαιοκώστας-Ανδρέας Βίγκος (Peugeot 208 Rally4), στον πρώτο πρωταθληματικό αγώνα του οδηγού.

Το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι εντυπωσιακοί Στέφανος Δευκαλίων Γιόκαρης-Γιώργος Μουρτζούκος, οι οποίοι κέρδισαν τη C6. Μόλις στον δεύτερο αγώνα της ζωής του, ο οδηγός του Toyota Starlet EP91 άφησε πίσω του σαφώς πιο έμπειρους συνδυασμούς, κερδίζοντας τις εντυπώσεις με την εμφάνισή του. Στην F2 E, τους θριαμβευτές Μυλωνά-Παραπέρα, ακολούθησαν οι Καλαματιανοί Γιώργος Ρήγας-Γιάννης Γεωργιάδης οδηγώντας θεαματικά και συνάμα γρήγορα το πισωκίνητο Ford Escort MKII που είχαν στα χέρια τους. Την τριάδα του βάθρου στην κατηγορία συμπλήρωσαν οι Θεόδωρος Καλαμαράς-Βασίλης Κούγιας με ένα Peugeot 206 XS.

Στη C6, δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των νικητών, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση οι Κυπελλούχοι του 2021, Ιωάννης Κασίμης- Χρυσούλα Δικοπούλου που είχαν στα χέρια τους ένα Toyota Yaris. Τρίτοι τερμάτισαν οι Νίκος Κωτσαδάμ-Παναγιώτης Αλεξίου με Toyota Starlet EP91. Ο αγώνας αποδείχτηκε σκληρός, καθώς από τα 36 πληρώματα, έφτασαν στον τερματισμό τα 23. Αξίζει να σημειωθεί, πως από τα 4 ιστορικά που εκκίνησαν τον αγώνα, κανένα δεν κατάφερε να τερματίσει.