Ένα καφέ, το Strawberry Cafe στην Τζακάρτα της Ινδονησίας ελπίζει ν’ ανακάμψει από την οικονομική κρίση λόγω της πανδημίας του κορονοϊού αναδημιουργώντας μερικά από τα παιχνίδια της τηλεοπτικής σειράς Squid Game της Νότιας Κορέας στο χώρο του.

Σε ένα σκοτεινό δωμάτιο με φώτα νέον, οι θαμώνες αντικρίζουν το προσωπικό ντυμένο ως τους δυσοίωνους φρουρούς με κουκούλα και μάσκες στο… θρίλερ των εννέα επεισοδίων, κρατώντας όπλα παιχνιδιού και οδηγώντας τους προς το τέλος του δωματίου όπου υπάρχει η παιδική χαρά «κόκκινο φως, πράσινο φως» και ξεκινά το παιχνίδι.

Οι πελάτες σπεύδουν να περάσουν στο δωμάτιο και στη συνέχεια παγώνουν με τον ήχο των εντολών στα κορεάτικα, πλήρως βυθισμένοι στο παιχνίδι, παρόλο που οι νικητές πηγαίνουν σπίτι χωρίς έπαθλα.

«Δεν θα το μιμούνταν όλα τα καφέ. Νομίζω ότι είναι μοναδικό και συναρπαστικό, ώστε όλοι να μπορέσουν να νιώσουν πόσο τεταμένο είναι το σόου του Squid Game», δήλωσε η 16χρονη φοιτήτρια Τζένιφερ Σουσάντο στο Reuters,αφού δεν κατάφερε τελειώσει το παιχνίδι.

Καθημερινά, περισσότεροι από 200 πελάτες έρχονται στο Cafe Strawberry, για να δοκιμαστούν στα παιχνίδια που έχουν μεταφέρει εκεί οι ιδιοκτήτες από την σειρά Netflix (NFLX.O). Άλλοι βέβαια το επισκέπτονται απλώς και μόνο για μια φωτογραφία με τους σερβιτόρους που φορώντας τα διάσημα κόκκινα κοστούμια των φρουρών περιφέρονται με δίσκους σερβίροντας στους πελάτες τα μπισκότα νταλγκόνα.

Η κίνηση αυτή βοήθησε να τριπλασιαστούν τα κέρδη του καφέ μέσα στην εβδομάδα από τότε που ξεκίνησε τους αγώνες και τις δοκιμασίες.

«Πριν από αυτό, και κατά την περίοδο των περιορισμών λόγω της πανδημίας, το εισόδημά μας μειώθηκε απότομα. Ωστόσο, μετά την χαλάρωση των μέτρων, οι πωλήσεις μας άρχισαν να ανακάμπτουν και να αυξάνονται ελαφρώς», δήλωσε η Putra Priyadi, 39 χρονών, ιδιοκτήτρια του καφέ και συμπλήρωσε: «Από τότε, όμως, που ξεκινήσαμε τις δραστηριότητες τύπου Squid Game, η πελατεία μας και τα έσοδα του μαγαζιού αυξήθηκαν σημαντικά αμέσως».

Το δυστοπικό δράμα «Squid Game», στο οποίο διαγωνιζόμενοι με μετρητά παίζουν παιδικά παιχνίδια με θανατηφόρες συνέπειες σε μια προσπάθεια να κερδίσουν 38 εκατομμύρια δολάρια είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ινδονησία, όπου τα κορεατικά δράματα και οι κορεατικές ταινίες έχουν ήδη μεγάλο κοινό.