Αυτό που κάποτε θεωρείτο αδιανόητο, σήμερα αποτελεί λύση ανάγκης για το κοινωνικό δίκτυο που κάποτε αποτελούσε την πρώτη επιλογή των νέων όλου του κόσμου.

Ο λόγος για το MySpace, που αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι το Facebook του «έκλεψε» τα πρωτεία και αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική σε μία προσπάθεια να διατηρήσει τους «φίλους» του και να κερδίσει νέους.

Η νέα υπηρεσία «Mashup with Facebook» επιτρέπει στους χρήστες του MySpace, μέσω της ιστοσελίδας τους στο MySpace, να συνδέονται στο λογαριασμό που έχουν στο Facebook και να συγχρονίζουν τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους ανάμεσα στα δύο κοινωνικά δίκτυα. Επίσης, οι χρήστες του MySpace θα μπορούν να μοιράζονται τις ψυχαγωγικές προτιμήσεις τους με φίλους τους στο Facebook.

«Το MySpace δίνει στους ανθρώπους ένα εύκολο τρόπο να μεταφέρουν τα αγαπημένα μουσικά συγκροτήματα, τις διασημότητες και τις ταινίες από το Facebook, για να δημιουργήσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία στο MySpace εξ αρχής», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Facebook Νταν Ρόουζ.

Και οι δύο εταιρίες δήλωσαν ότι η συμφωνία τους δεν έχει οικονομική διάσταση, ωστόσο η εταιρία αναλύσεων Forrester Research αναφέρει πως τα οφέλη από τη συνεργασία μπορεί να είναι τεράστια και για τις δύο εταιρείες.

Σύμφωνα όμως με άλλους αναλυτές, η συμφωνία αποτελεί σαφή ένδειξη ότι το MySpace «πέταξε πετσέτα» αναγνωρίζοντας πια την πρωτοκαθεδρία του Facebook. Καλύτερα φίλος, παρά εχθρός…

Το MySpace ελέγχεται από τη News Corp του μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοχ και διαθέτει περίπου 130 εκατ. χρήστες έναντι άνω των 500 εκατ. του Facebook.

O Μέρντοχ, που αγόρασε το MySpace το 2005 έναντι 580 εκατ. δολαρίων, έχει καταστήσει σαφές ότι δεν πρόκειται να ανεχτεί για πολύ ακόμα χρόνο τις ζημιές του MySpace και πιέζει για πρωτοβουλίες που θα αποφέρουν έσοδα στο τελευταίο, κάτι που πιθανότατα ώθησε το δίκτυό του να ανοίξει πια «κανάλι» επικοινωνίας με το Facebook.

Το μερίδιο του Facebook στο διαφημιστικό τζίρο που διοχετεύεται στα online κοινωνικά δίκτυα, αυξήθηκε στο 50% το 2010 από 36% το 2009, ενώ του Space μειώθηκε από 32% σε 19% αντίστοιχα, σύμφωνα με την εταιρία ερευνών eMarketer.